ناشناس
|
Finland
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
اولا بنده به عنوان یک آذربایجانی و نه آذری، زبان ملی فارسی را قبول ندارم
دوما شما برای ما آذربایجانی ها جز تحقیر و تمسخر چه کرده اید که امروز فریادتان گوش فلک را کر نموده
سوما اگر واقعا به دنبال احقاق حق اقوام مختلف این سرزمین هستید در یک سرشماری درصد اقوام و مذاهب مختلف را بطور واقعی مشخص نمائید بعد خواسته های خود را مطرح نمائید و متناسب با درصد اقوام مختلف به خواسته های آنان پاسخ دهید
در نهایت ایجاد اتحاد از اقوام مختلف هزینه می خواهد باید هزینه آن را بپردازید داشتن مدارسی که به زبانهای اقوام این سرزمین و چاپ و نشر کتاب و روزنامه به همان زبان ها اولین هزینه ای است که باید پرداخت نمائید و این در حالی هست که کمر همت بر نابودی زبان های ما بسته اید شما اول برادری خود را ثابت کنید بعد دم از اتحاد و یکدلی بزنید.
مبهم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
من خودم توو استادیوم تبریز شنیدم که میگفتن خلیج ع.. حتی پرچم جمهوری آذربایجان وترکیه رو هم بارها دیدم البته من خودم اهل تبریزم اما هیچ وقت با این وطن فروش ها نبودم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
آخه اینها به چی افتخار می کنن اگه تو زمستون مرز ایران رو (آستارا ) ببندند دیگه این حرف هارو نمی زنن تقصیر ماست که به اونا بدون ویزا اجازه میدیم بیان کشور ما ولی ما باید ویزا بگیریم
اكبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
آنچه هميشه مايه ترس بدخواهان بوده
اتحاد بوده تفرقه آرزوي اين افراد ميباشد.پس با اتحاد خود ايران بزرگ را آباد كنيم.
خواننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
میزان وطن دوستی شما از الحاق اراضی تاریخی آذربایجان یعنی قره باغ کوهستانی به خاک ارمنستان مشخص می شود . چرا که بنا بر اعلام مجامع بین المللی قره باغ کوهستانی که شما در نقشه آن را به رنگ قرمز به خاک ارمنستان الحاق نموده اید جزو اراضی آذربایجان بوده و ارمنستان به خاطر اشغال 20 درصد خاک اذربایجان متجاوز شناخته شده است . اما آیا دشمنی و مخالفت با آذربایجان توجیهی مناسب برای الحاق خاک یک کشور مسلمان به یک کشور غیر مسلمانی است که سابقه خیانتهای آنها از دوران روسیه تزاری به ایران مسلمان بر کسی پوشیده نیست . دوست عزیز من به عنوان یک خواننده نمی دانم با چه هدفی این مطلب را نوشته اید اما اگر شما تعصب لازم برای محکومیت تجاوز ارمنستان به آذربایجان را ندارید یا از روی غرض ورزی این کار را نمی کنید بدانید که آذربایجانی نیز تعهدی در زمینه دفاع از نام خلیج فارس و ... احساس نخواهد کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
تاكي بايد قافل از تحراكات ضد ايراني هابمانيم و دشمنان را دردوردست كنكاش كنيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
باید آذربایجان را دوباره به ایران برگردانیم . نه اینکه اجازه دهیم ایران را به آذربایجان پیوند دهند. پسر نزد پدر میآید نه پدر به نزد پسر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
ببینید ما به کجا رسیدیم که اذربایجان هم برای ما شاخ و شونه می کشد
حمید
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
جمهوری اذربایجان بعد از تجزیه شدن شوروی کم در خیانت به ملت ایران مایه نگذاشت ما یادمان می آید که در موقع جنگ جمهوری آذربایجان با ارمنستان ایران به طور همه جانبه از انها حمایت کرد .الان انها با قراردادن انواع دستگاه های جاسوسی و راداری سعی بر دادن اطلاعات از ایران و دادن آن به اربابان احمق تر و کثیف تر از خودشان را دارند و با این خوش خدمتی بنابه فکر ناقص شان در ارزوی جدا کردن بخشی از ایران هستند البته به یقین آنها این ارزو را به گور خواهند برد. انچه که بیشتر انها را می سوزاند این است که بخشی از ملت خودشان شیعه هستند و با مردم ایران احساس نزدیکی کرده و احکام مذهبیشان را از مراجع تقلید ایران می پرسند بنابر این با این لقمه گلو گیر نمی دانند چه بکنند در مجلس آذربایجان دعوا سر لباس روحانیون آنها است که عده می گویند لباس ایرانی است و باید عوض شود و عده دیگر می گویند خیر لباس پیغمبر اسلام است و ربطی به ایران ندارد. در این سالها که مردم فلسطین به خاک و خون کشیده می شدند نفت جمهوری اذربایجان بود که رهسپار اسرائیل بود که منطق آنها که جز منافع مادی چیز دیگری نمی فهمند ثابت می شود اگر می بینید که از چنگیز و مغول و هلاگو حمایت می کنند علت این است که اینها از جنس همانها هستند فقط تنها بد شانسی که اورده اند که ضعیف و کوچک هستند والا با همان ددمنشی و خونخواری به ایران حمله می کردند .البته باید گفت که هرچند احتمال خیلی خیلی ضعیف در صورتی که جنگی بین ایران و جمهوری آذربایجان رخ دهد مطمئن باشند که جمهوری آذربایجان به ایران ملحق خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
کاملا موافقم.
خسرو ولي اقبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
جناب به اصطلاح تابناك،اين بنده حقير بارها به مضع ضد تركي و ضد اذربايجاني شما معترض بوده ام.هرگاه شما عليه برادران داشناكسيون ارمني مطلبي نوشتيد من نيز عليه برادران خوني خود در جمهوري آذربايجان سخني خواهم راند.
هركس بايد جايگاه خود رابشناسدو قلم را به هر سوي نراند.ضمنآ قرار نيست كسي براي مردم غيور وآگاه آذربايجان تعيين تكليف كند.
نظرات بیشتر