آنوقت این پل را با پل 300 متری عمار یاسر قم مقایسه کنید که چندین سال است درگیراند و هنوز یکی از راههایش مسدود و به افتضاح ترین شکل ممکن میباشد که هنوز هم نمیدانند چطور درستش کنند تابناک جان من بیا یک گزارش ازش بگیر تا شاید بهش نگاهی بشه ما که خسته شدیم
ناشناس
|
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
3
18
پاسخ
2.3 میلیارد دلار بودجه برای 42.5 کیلومتر پل روی دریا با 8 باند عبوری و 10 کیلومتر تونل. میشه لطف کنی بودجه ساخت 2.5 کیلومتر تونل توحید رو بگی یا مثلا 100 کیلومتر بزرگراه زال خرم آباد که اینقدر مهم بود؟ تونل توحید 400میلیون دلار یعنی یک ششم هزینه این پل عظیم و بزرگراه زال بیش از یک میلیارد دلار یعنی 40% هزینه این پروژه عظیم.
ناشناس
|
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
6
25
پاسخ
ما هم اگر مثل آدم رانندگی کنیم از این پل ها برایمان می سازند؟!
ناشناس
|
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
3
22
پاسخ
دقت کنید و مقایسه کنید با مصلی تهران،ازاد زاه تهرات شمال و... شروع پروژه 2007!!!!!!!!
ناشناس
|
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
3
24
پاسخ
اگه تو ایران بود تا قیام قیامت هم تموم نمیشد
ناشناس
|
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
4
23
پاسخ
واااااااااااااااااااییییییییییییییی خدایش دمشون گرم
فقط برای 20 دقیقه زود تر رسیدن چقدر به وقت اهمیت میدن
ناشناس
|
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
3
21
پاسخ
مثل پل قشم به خشکی یا پل بفایی
abbasy
|
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
4
11
پاسخ
ضمن تشکر خواهش میکنم دراین مورد اطلاعات بیشتری بدهید
سعید
|
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
4
19
پاسخ
درست مثل ایران است بعد از شش یا هفت سال است که جاده شاندیز بطول کمتر از بیست کیلومتر به بهره برداری نرسیده است خوب شاید هم بخاطر این است که هنوز کشته هایش به صدتا نرسیده
یاسر احمدی
|
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
2
22
پاسخ
دستشون درد نکنه پس چرا بزگراه تهران _شمالو تموم نمی کنن