ميثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
اگر در جريان باشيد خيلي وقت است در حق مشتريان خودرو ايراني اجحاف مي شود و لازم نيست شما از آن ها دفاع کنيد.در ضمن با بالا رفتن دلار قيمت خودروهاي وارداتي هم بالا مي رود و اينگونه مي توان از توليد داخلي که کاملا در ايران ساخته مي شود دفاع کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
قیمت ارز 3 برابر که نشده است هنوز هم ایران بهشت بی نظیر خودرو سازان ایرانی است و ملت بد بخت...........
آهنگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
اين اخبار نه تنها به درد مصرف كنندگان و هموطنان اين مرز و بوم نميخوره كه فقط به درد همين خودرو سازها مي خوره و بس.به نظر مياد زماني كه خودروي ال 90 كليد خورد با 6 تا 7 ميليون تومان توليد بشود كه هدفمند سازي نبود ولي به دست مشتري چند رسيد 10 تا 14 ميليون تومان چرا نيومدي بگي اين چه وضعشه مشتري چرا بايد ضرر بكنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
شما را به خدا، از سایت تابناک و سایر خبرگزاری ها انتظار می رود کمی معقولانه تر به این موضوع نگاه کنند. شرکت های خودرو سازی داخل وقتی پای تعرفه و دریافت کمک های دولتی پیش می آید، دم از داخلی بودن می زنند. وفتی ارز گران می شود دم از وارداتی بودن.
به عنوان مثال این ها نیسان مورانو را از ژاپن 23 هزار دلار می خرند و خوبی می دانیم که به بیش از سه برابر قیمت به مردم ایران تحمیل (.....) می کنند اگر شما قیمت بنز را به این شرکت های برای تحویل پراید بپردازید، آن ها پراید را باز هم با کیفیت پائین تر به شما با منت خواهند فروخت. دلیل آن رقابتی نبودن و انحصاری بودن این این صنعت است.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
همین پراید فکستنی رو به سوریه می دین 2 میلیون واسه ما 9 تومن آب میخوره تو کشور همسایه با 9 تومن میشه بهترین ماشین ژاپنی رو سوار شد
ناشناس
|
Iraq
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
خدا شاهده یکی بیاد بگه چرا تو ایران با در نظر گرفتن اینکه حقوق کارمندان یک چهارم کشور های اروپایی است ولی قیمت خود رو در ایران تقریبا دو ونیم برابر ان کشور هاست .شما مسئولین بیایید ما را با مردم افغانستان مقایسه کنید . همه چیز در ایران ازاد کنید حقوق هم جهانی کنید قیمت همه چیز هم جهانی کنید. خلاص