دوستان عزیزم. میخام از یه منظر دیگه نگاه کنیم. این که دین ما به صراحت قصاص رو پیشنهاد میده خیلی خوبه و نظر من هم همینه و راه دیگه ای به ذهنم نمیرسه تا جبران کنه و التیام بده و بازدارندگی داشته باشه. اما اما اما اولا نظر خدای قشنگمون تو قرآن کریم قصاص برای گرفتن حی بودن یک انسان است که فقها به اعضا تعمیم میدن .ولی تو این مورد خیلی مساله حساسه. منظورم اینه که گرفتن جون با گرفتن جون تموم میشه و عادلانه است اما اومدیم به همون میزان اسید رو صورتش پاشیدیم و یه چشمش کور نشد یا یه گوشش اضافه سوخت یا طرف مرد یا کر شد چون میدونید اسیده و نه قصاص عضو که با چاقو یا قیچی میگیرن. اونوقت به نظر شما اگه یه عضوی اضافه و کم شد خدا چجوری حسابرسی میکنه؟ تو این مساله قصاص با اسید مشکله باید بیناییش رو بدون اسید بگیرن به جای قصاص پوست صورتش هزینه پزشکی رو ازش بگیرن یه خورده بیشتر. همه چشماشونو دوس دارن پس دیگه کار بد نمیکنن. پول جراحی هم در میاد و وجهه انسانی تری داره. خواهش میکنم پاسخ بدید.
اگر از ابتدا برای خیانت در موضوعات عاطفی و احساسی جرمی را مشخص کنند تا شخص به راحتی خیانت نکند، دیگر ما شاهد انتقام گیری هایی به این شکل نخواهیم بود.
من منکر این نیستم که عمل این پسر وحشیانه بوده است، ولی یک انسان عادی در شرایط عادی با کسی چنین عملی را انجام نمی دهد.
بنام خدا . اگر درست شنیده باشیم گفته اند علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد . نگفته اند غلاج واقعه بعد از وفوع باید کرد . بنده خدا قبل از اتفاق نیروی انتظامی را در جریان تهدید قرار داده اگر قانون ایراد و نقص دارد اصلاح شود . ضمنا مولا علی (ع) دست برادر نا بینا یش را بخاطر زیاده خواهی داغ کرد . این متهم قصاص می شود بعداز قصاص بقیه اعضا و جوارح سلامت است . اما عزیزان خداوند متعال حق قصاص را به بندگان داده ودر نهایت فرموده اگر به طریقی عفو و بخشش نمائید بهتر است . به امید روزی که شاهد این جنایات نباشیم .انهم با حضور امام زمان (عج) . خدایا ما را جزء شیاطین و مامن شیاطین قرارمده حتی اگر خدای ناکرده شیاطین فرزندانمان باشند . امین یا رب العالمین . التماس دعا .