لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
من این مطلبو تو چندین سایت مختلف دیدم ، در مورد شماره ۲ و نگه داشتن دکمه ترمز دستی باید بگم که این مطلب درست نیست.
بعد از خوندن این نوشته خودم انجامش دادم ولی با توجه به اینکه همه بدون دکمه انجام میدادن و همچنین مربی آموزش رانندگیم هم همینطور، به فکر جستجو افتادم. سری به سایت های خارجی زدم و دیدم که این نوشته اشتباهه.
"نباید دکمه ترمز دستی رو موقع بالا کشیدن اون بگیرید، چرخ دنده ها بدرستی جا نمیرن و بعد از مدتی باعث خرابیش میشه."
با یه سطح متوسط از زبان انگلیسی براحتی میتونید خودتون تحقیق کنید
Bastan Shenas Mohsen
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
درود برشما؛ ممنونم از مطالتون عالی بود.
رحمان قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
واقعا عالی بود خسته نباشید میگم به همه عزیزان که این جوری راهنمایی می کنند مرسید
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
نکته شماره 2 غلط هست اصلا ترمز دستی تا وقتی که دکمه اش رو فشار ندهیم ترمز دستی تکان نمی خورد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
پس از مسافت های طولانی موقع توقف فرقی ندارد خودرو چه بنزینی باشد چه دیزلی باید به دمای نرمال برسد بعد خاموش شود
دیزلی بخاطر فشار ثابت بودن احتراق موتور با درجا کار کردن خنک میشود بعد باید خاموش شود
بنزینی بخاطر حجم ثابت بودن احتراق درجا کار کردن باعث گرمتر شدن موتور میشود اما باید صبرکرد که فن رادیاتور خاموش شود آب خنک تر از رایاتور به داخل محفظه آب موتور برود بعد خاموش کرد
اگر موقع گرم بدون موتور یا فن روشن باشد موتور را خاموش کرد باعث:
1_ذوب شدن مقطعی رینگ پیستون که باعث پایین آمدن نسبت تراکم و کم شدن کشش خودرو
2_آسیب دیدن واشر سرسیلندر در اکثر گرما زیاد
3_ کارکرد فن خودرو بدون دینام و آسیب به باطری خودرو
4_نشت دادن رایاتور و اتصالات سیستم خنک کاری به دلایل فشار بالای آب داغ
آسیب های فوق در طول زمان پدیدار میشوند

سوالی هست در خدمتم
کارشناسی مهندسی مکانیک