طبق معمول و مثل هميشه خلبان مقصر شناخته ميشود! و روي مشكلات كاملا واضح موجود در ناوگان مسافر بري هوايي كشور سرپوش گذاشته ميشود تا ركورد "سقوط هواپيما" براي ايران همچنان محفوظ بماند!!!؟؟ راستي تا چه مدت بايد خانواده ها داغ دار عزيزانشان بشوند؟؟؟؟
محمودی عزیز خودتان میفرمایید میخواست اوج بگیره بیاید روی سیستم ILS ((خلبان نيز به همين منظور اوج گرفته بود)) اما در پایین اعلام میکنید که خلبان اعلام میکند که برمیگردد تهران
بابا چرا قبول نمیکنید که نقص فنی نداشته
اهالی روستاهای اطراف اعلام کرده اند هواپیما از خود صدای ناهنجاری میداد این را آنهایی میگویند که در اطراف مسیر ورود هواپیما بودند نه در مسیر برگشت هواپیما یعنی روستاهی بعداز محل سقوط هواپیما پس در مسیر ورود میشه
تانباك جان قبلا هم در يه مورد مشباه بهت تدكر داده بودم كه اتفاقا خيلي هم حياتي بود و بلافاصله اصلاح كردي...اشتباهت در مورد"عدم كارايي نيروي انتظامي" رو مي كم در مورد حادثه سعادت أباد.... حالا هم به خاطر داشته باش كه بايد بنويسي" تعلل منجر به سقوط" نه "تعلل در سقوط"......زهي سواد!!!!!
70-80 تا آدم مردن.این جور جواب ها و تقصیر را به گردن هم انداختن چه فایده ای داره.خواهرانه از مسولین می خواهم جلوی تکرار این حادثه های جگر سوز را بگیرند.