عماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
مجازات اعدام، علاوه بر مجازات، جنبه ی بازدارندگی هم دارد.
اگر دیگران ببینند که رفتار احتمالی شان عواقب سنگینی در پی خواهد داشت، کمتر احتمال انجام چنین فجایعی می رود.
این دو جانی می باید برای عبرت آموزیی هم که شده در ملا عام اعدام شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
کارمندان بهزیستی هم باید در حد قصورشون مجازات بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
بهزیستی چرا حاضر به پذیرش مجدد دختره نشده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
وقتی یک بچه از بهزیستی به یک خانواده سپرده میشه نباید بهزیستی اون بچه را رها کنه و دائم باید یکی از مددکارهای بهزیستی پیگیر حال این بچه ها باشه تا این اتفاقات برای بچه ها نیفته میشه یک همچین قانونی برای بهزیستی تصویب بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
بیچاره دختر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
مجازات افراد بهزیستی چی ؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
شرایط فرزند خواندگی سخت است/ چطور اینها دو بچه را توانستند از بهزیستی بگیرند؟ این تخلفات فقط برای اینها بوده یا موارد دیگر هم وجود دارد؟ تفاضل دیه را چه کسی خواهد داد؟