انتظار آقای قالیباف این است که متولدین دهه شصت و در هنگام جنگ (مثلا 40 ساله) سابقه جبهه داشته باشد؟ و بعد نتیجه بگیرد پس چون سابقه جبهه ندارند باید خفه بشوند؟
نه مردم سابقه کلاه گشاد برجام را فراموش نمی کنند. حق دارند و اعتراض هم می کنند. کسانی هم که در شش سال گذشته مسئول بودند باید پاسخگو باشند چطور از آن جایگاهی که اسرائُیل و آمریکا جرات شلیک یک گلوله به مرزهای ما را نداشتند ما را به جایی رساندند که رهبرمان را وسط روز و علنی در تهران شهید کردند.
هاشم
|
|
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
2
12
پاسخ
مگه امثال شما اجازه دادن بچه های مردم به پست و مقام برسن ؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
بچه های مردم؟
علی
|
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
5
پاسخ
تمام سر وصداهای آدمهای تریبون دار برای مطرح شدن و پست و مقام است ای کاش دلسوز مردم بودن و کمی هم دلشان برای معیشت و زندگی مردم میسوخت و حتی شفایی و زبانی هم از معیشت و گدران زندگی مردم میگفتند و برای پیشرفت و روش پیشرفت مملکت هم حرف بزنند.اگر چه در عمل ناتوانند. ولی لااقل تئوری بلد بودند و میگفتند و مناظره میکردند و دغدغه پیشر فت مردم و کشور را میداشتند. و بعد ادعا و انتظار ریاست و رای مردم داشتند .
مجید
|
|
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
3
3
پاسخ
ملاک تند و کند و انقلابی بودن چیست؟ کسی که در جبهه بوده انقلابی است و دیگران نه؟ آیا تمام کسانی که در جبهه بودند عاقبت به خیر می شوند؟ ملاک بیانات امام جامعه است نه اینکه چون من در جبهه بودم همه حرفهایم درست است و موضع حق به جانب بگیرم
آرمانهای انقلاب 1357
|
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
1
3
پاسخ
ثابتی که سنش قد نمی دهد که در جبهه بوده باشد
فقط خبرنگار بوده
ناشناس
|
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
4
1
پاسخ
فقط کسایی که در خیابان هستند بصیرت کامل دارند
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
بی خیال
ناشناس
|
|
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
2
3
پاسخ
! باید حق حرف زدن داشت یا نه؟!
نظر ما اینکه این راه اشتباه، مذاکره اشتباه، سر خم کردن اشتباه!
خب نمیخواهید قبول کنید، نکنید. اما ما که حق داریم حرف خودمون رو بزنیم.
پاسخ ها
محمود
||
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
دوست عزیز با این همه دانایی چرا برای کاندیداتوری ریاست جمهوری شرکت نکردی، حیف از این همه علم و دانش که داری
نه مردم سابقه کلاه گشاد برجام را فراموش نمی کنند. حق دارند و اعتراض هم می کنند. کسانی هم که در شش سال گذشته مسئول بودند باید پاسخگو باشند چطور از آن جایگاهی که اسرائُیل و آمریکا جرات شلیک یک گلوله به مرزهای ما را نداشتند ما را به جایی رساندند که رهبرمان را وسط روز و علنی در تهران شهید کردند.