علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
این قطعا بد شانسی نیست یه جور سناریو نویسی علیه ایران بود چقدر کشور ایران عزیز مظلومه چطور بعد پایان نیمه دوم بعد وقت اضافه باز اینهمه اضافه میگیرن در بازی الجزایر. اعصابمون خورد شد واقعا دلم سوخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
راس میگی اگه سناریو نویسی نمیکردن الان از هر گروه
هرچهارتا تیم به مرحله حذفی صعود میکردن!! والا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
ذهن بازنده
حمید کلباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
می خواستیم سوئیس را کیسه گل کنیم اما شانس نداشتیم ، بزرگوار!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
در آسانترین گروه جام جهانی،،،منتظر ناله های قلعه نویی،کلی پول هدر رفت ،همراه و مکزیک و....آخرشم معلوم ،تازه اگر می‌رفت بالا میشد مثل ۴سال پیش در ۳۲تیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
والبته لب و لوچه آویزون قلعه نویی باشید
حیف 1 ریال که به قلعه نویی بابت حتی توپ جمع کن بدهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
نتایج تیم ملی خوب بود و دست قلعه نویی درد نکنه خسته نباشند. اما تاج لطفا استعفا بده و قلعه نویی هم همین طور. برای جام ملت ها با میانگین 23 سال بریم با مربی 40 ساله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
سی و سوم شدیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
تیمی که با سناریو و اما و اگر بخواد بره دیر که نره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
خیلی اتفاقی. عراق ۵ تا بخوره
خیلی اتفاقی ۳ ۳ بشه.
ترامپ فوتبال را به لجن کشید
پاسخ ها
ماندانا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
بابا چه ذهن خلاقی داری ایول دقیقا پنج تا گل عراق مقصرش صد در صد ترامپ بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
آره اگه ترامپ نبود همه تیم های جام جهانی مشترکاً اعلام قهرمانی میکردند و هیچکس بازنده نبود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
گروهبان قندلی روی شانس و اقبال حساب کرده بود. معلومه بود که بدون تدارکات مناسب نمی شد صعود کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
ژنرال قلعه نویی یا گروهبان قندلی؟؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
چی میشه گفت... واقعا باورم نمیشه لااقل یکی از این سناریوها به نفع ایران پیش نرفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
یوزها یوزها یوزها یوزها یوزها یوزها
حمید کلباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
حذف ایران با مساوی افتضاح مقابل نیوزلند رقم خورد . چه شانسی داره قلعه نوعی! اگر ایران صعود می کرد در بازی با سوئیس کیسه گل می شد .
نظرات بیشتر