ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
در ساده ترین گروه و در ساده ترین جام جهانی با کلی تیم و صعود راحت نتوانستیم ... و فقط ادعا و تزویر
ناشناس
|
Japan
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
با این اوضاعی که ما داریم تا همینجا هم باید تشکر کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
در یک گروه ساده،با تیم های ضعیف،،فقط و فقط ناله های قلعه نویی در آنجا و برگشت گفتن شرایط،،در مجموع پول خرج شد،همراهان رفتن ،،اما ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
با این وضع افتضاحی گه فوتبال ما داره ، احتمالا در سالهای آینده حتی در مسابقات راهیابی به جام جهانی هم ناکام خواهیم بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
چرا بیخود جوگیر شدین؟ برین خدا رو شکر کنین که حذف شدیم چون اگه با سویس روبرو مبشدیم اونقدر گل میخوردیم که همین نیمچه آبرو هم بر باد میرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
وقتیکه هدفت فقط رسیدن به جام جهانی باشد و هیچ برنامه ای رای آن نداشته باشی همین می شود. تیم شایسته کیپورد بود که کشورش به اندازه فوتبالیست های ما جمعیت ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
آقاي تاج جنابعالي و روساي شما مثل هميشه با لجبازي و انتخاب سرمربي بي سواد پرمدعاي نالايق و بازيكنان سالخورده خوشي مردم رو ناخوش كرديد
لعنت به شماها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
دوران امثال تاج دو دهه هست كه تمام شده ولي متاسفانه فساد و باندبازي نميذاره شايسته سالاري اتفاق بيافته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
یک جوری میگید پر حسرت که انگار تیم ملی با دو برد حذف شده . تیم ملی هیچ بردی نداشت درسته که شکست هم نخورد اما در فوتبال امروز مساوی نوعی از شکسته آخه کدوم منطق میگه شما باید با سه مساوی با تیم های درجه دو و سه جهان صعود کنید ؟
تابان
|
Sweden
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
قطعان حضور سردار ازمون در خطرحمله میتونست در برابر نیوزلند و بلژیک گل بیشتری بزنه... سردار ازمون موجب صعود ایرانبود نباید بازیکن کلیدی حذف میشد...
نظرات بیشتر