ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
غیر از وقت و جان آدمیزاد ، اگر چیز ارزان را در ادامه این نظر بنویسید ، جایزه می گیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
برای جلوگیری آشفته بازار گریبانگیر کشور ، یارانه ها را کلا حذف ، قیمت کالاها و خدمات را جهانی و حقوق و دستمزد را جهانی کنید. تاکید می‌کنم حقوق و دستمزد را هم جهانی کنید. تا گرانفروشی به بهانه آزاد خری و قاچاق کالا کلا از بین برند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
دولت‌یک‌میلیون‌یارانه‌میده‌‌با‌کلی‌‌منت‌سر‌‌مردم‌انوقت‌ده‌میلیون‌از‌جیب‌مردم‌بر‌میدارد‌‌تازه‌با‌یک‌میلیون‌مگه‌برو‌گوشت‌بخر‌مرغ‌بخر‌برنج‌‌پوشک‌میوه‌خلاصه‌همه‌چیز‌باش‌بخر‌بعدا‌دم‌از‌عدالت‌هم‌می‌زنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
نون ارزان و دامداران با خرید ان از نانوییها میریزند جلوی حیوانات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
دولت پزشکیان نتوست فقط نانوایی ها را مدیریت کنه، چه برسه کشور را.
للی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
آب ازسر گذشته
پ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
نان سنگک 15500 تومان چنتا دونه کنجد میپاشن روش میدن 30000 تومان
امیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
واقعا خدا رو شکر میکنم ک تو چهل سالگی مجردم.اون بنده خدایی ک بچه داره چی؟!بعد انقدر اوضاع اقتصاد خرابه ک اعصاب همه داغونه الانم ک بانکها تعطیله ملی سود پولم رو نمیریزه اما مسکن دوتا قسط وامم عقب بیوفته حساب ضامنم رو مسدود میکنه.روغن پراید رو عوض کردم پراید ک از همه ارزونتره شد دو میلیون و هفتصد لاستیک جفتی نه میلیون...واقعا خدا ب عزیزانی ک با نون حلال و عرق جبین دارند زندگی میکنند و همسر و بچه دارند برکت و صبر بده.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
قیمت همه چیز بیشتر از بازار جهانی شده است فقط بنزین باقیمانده که گران کنید و به بالاتر از قیمت جهانی به مردم بفروشید.
اگه بنزین هم گران بشود دیگه به ساختار پیچیده و بوروکراسی ادارات نیازی نیست و به تبع حجم اداری و پرسنلی ادارات هم باید به یک هزارم کاهش پیدا کند و بجای مدیر تمشیت انتخاب کنیم
ابراهیم محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
با سلام من و اهالی افسریه نون سنگک میخریم۴۰هزارتومن بربری۲۰تومن اگر دولت خدمتگزاراحساس میکنه هنوزهم ارزونه بنده با حقوق ماهی۲۰میلیون باید نون لواش بخرم باخورشت بربری و برنج سنگگی میل کنم کلاه خودم رو بندازم هوا بگم چقدربماخوش میگذره.....خسته نباشید خدمتگزاران مردم خوشبخت ایران
نظرات بیشتر