همین مصاحبه ها تمرکزش رو بهم میزنه وگرنه هیچ وقت پنالتی خراب نمیکرد .لطفا مصاحبه رو بدین افراد دیگه انجام بدن
محمدفقیهنوری
|
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
2
11
پاسخ
خب تو پنالتی رو گل میکردی
ناشناس
|
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
2
6
پاسخ
حتما باید بزارن بری داخل شهر بری توی کافه هاش بشینی؟ چه انتظاری داری آخه بازیتو بکن برگرد مکزیک دیگه
کامران
|
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
2
6
پاسخ
مشکل میزبانی چی بود شبا کنار خیابون میخوابیدن؟ تیم ملی یه جوریه انگار سرمربی نداره
محمد
|
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
2
7
پاسخ
حتما گل نکردن پنالتی هم توطئه ی فیفا و امریکا بود!
محمد
|
|
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
1
8
پاسخ
لابد اونی که پنالتی رو خراب کرد ترامپ بوده و ما نمیدونستیم
علی
|
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
2
6
پاسخ
حتماً خیریتی توش هست!!!!
ناشناس
|
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
1
6
پاسخ
پنالتی را هم آمریکا و فیفا خراب کرد تا ایران حذف بشه !!!!!!
پاسخ ها
یک ایرانی
||
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
بهتر که گل نشد چون طارمی به شدت مورد انتقاد قرار میگرفت که با تمارض پنالتی گرفته و دو دقیقه بعد با
کار زیبای تیمی و ضربه از:زاویه بسته رضاییان به گل رسیدیم
که شیرینیش صد چندان بود
ناشناس
|
|
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
0
1
پاسخ
نمی رفتید
شرایط گفت
خودتون بدووووو بدو رفتید
ضمنا جناب خود تو هر بار باعث میشدی تیم ساعتها معطل بمونه