همه اش تقصیر ترامپ جنایتکار هست.
تیم ایران نماینده بچه های شهید ومظلوم مدرسه میناب هستند. اگر صعود بکنند یک تودهنی به ترامپ هست. ترامپی که همه امکانات را از تیم شجاع ایران گرفته و مجبور هستند بعد از هر بازی بجای ریکاوری مسافت زیادی را طی کنند و به مکزیک بروند.
لعنت بر ترامپ جنایتکار
محمودقشقایی
|
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
1
2
پاسخ
واقعا عالی بودیم ولی ای کاش حملاتمون زودتر شروع میشد بابا نصر واقعا تیم قدری بازی های دوستانه ای که قبل جام جهانی انجام داد رو دیدین بل چه تیم هایی بازی میکرد وچه نتیجه هایی میگرفت یا همینطور یلژیکی که تا یه مدت پیش تیم اول رنکینگ فیفا بود با آین حواشی تیم ملی و سطح آمادگی که هیچ تیمی حاضرنمیشد با ایران به تهدید آمریکا بازی کنه عالی بودن عالی
رضا
|
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
0
3
پاسخ
اگه شانس ایران که سه تا بازیم به ضررش تمام میشه و حذف میشه
تیم ایران نماینده بچه های شهید ومظلوم مدرسه میناب هستند. اگر صعود بکنند یک تودهنی به ترامپ هست. ترامپی که همه امکانات را از تیم شجاع ایران گرفته و مجبور هستند بعد از هر بازی بجای ریکاوری مسافت زیادی را طی کنند و به مکزیک بروند.
لعنت بر ترامپ جنایتکار