با دیدن فیلم بازی یکی به من توضیح بده...ضربه اول که آفساید اعلام شد در برگشت پس از برخورد به دروازه بان توسط بازیکن ایرانی گل شد و اصلا آفساید نبود . مگر اینکه من اشتباه می کنم !!!!!!!!!!!!
هادی
|
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
9
2
پاسخ
خداشاهده به بیرانوند باختیم. این چه جور دروازه بانیه . خیلی ضعیف بود. تیم ملی خوبی داریم . بچه ها همه تلاش کردن. البته نمیدونم قلعه نوعی چرا انقدر با ترس بازی میکنه. این بچه ها پتانسیل خیلی بالایی دارن. اگه تهاجمی بودیم هر سه بازی را با اختلاف می بردیم . حیف شد. یکی دروازه بانی افتضاح بیرانوند . و دوم ترس قلعه نوعی باعث شد حذف بشیم.
ناشناس
|
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
1
1
پاسخ
گل دوم درست بود .
ایران
|
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
1
1
پاسخ
اصلا شجاع در ریباند بازیکن مصر صاحب توپ شد و هیچ جا در فضای آفساید قرار نداشت
ناشناس
|
|
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
1
1
پاسخ
گل دوم آفساید بود چون آخرین دفاع عقب تر از دروازه بان بود و عملا نقشی در پرکردن آفساید نداشت
ناشناس
|
|
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
3
0
پاسخ
کلاً از مصریها بدم میاد بین دو نیمه در تونل ورزشگاه بازیکنهای ما داشتن صحبت میکردن همین محمد صلاح یک نگاه تمسخرآمیز به جمع بازیکنانمان کرد و نیش خند زد یه چیزی هم به اون شماره پنجشون گفت با هم خندیدن
ناشناس
|
|
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
1
1
پاسخ
عملکرد تیم ملی در مجموع قابل قبول بود
هادی یادگاری
|
|
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
3
1
پاسخ
سلام
هر بازی یک گل آفساید با وار ، شبهه ایجاد میکنه که احتمال دارد شرکت های تولید کننده سیستم وار که عموماً صهیونی و آمریکایی هستند در جریان تشخیص ، بر علیه ایران شیطنت کنند اگر بشود تصویر های خام دوربین ها را بگیریم و فریم به فریم بررسی گردد
فربد
|
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
1
1
پاسخ
بنظر من که آفساید نبود، چون بازیکنی که شوت را میزنه و اصلاً پاس نمیده دروازبان و دوتا مدافع جلوشن و دروازبان هست که توپ را میگیره و توپ به شجاع میرسه، چطور تو یک صحنه توپ را دروازبان میگیره ولی مدافع دروازبان حساب میشه و گل آفساید میشه. اصلاً با عقل جور در نمیاد ، حالا هر چی کارشناس ها بگن قانون هست، اصلاً درست نیست