احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
با دیدن فیلم بازی یکی به من توضیح بده...ضربه اول که آفساید اعلام شد در برگشت پس از برخورد به دروازه بان توسط بازیکن ایرانی گل شد و اصلا آفساید نبود . مگر اینکه من اشتباه می کنم !!!!!!!!!!!!
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
خداشاهده به بیرانوند باختیم. این چه جور دروازه بانیه . خیلی ضعیف بود. تیم ملی خوبی داریم . بچه ها همه تلاش کردن. البته نمیدونم قلعه نوعی چرا انقدر با ترس بازی میکنه. این بچه ها پتانسیل خیلی بالایی دارن. اگه تهاجمی بودیم هر سه بازی را با اختلاف می بردیم . حیف شد. یکی دروازه بانی افتضاح بیرانوند . و دوم ترس قلعه نوعی باعث شد حذف بشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
گل دوم درست بود .
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
اصلا شجاع در ریباند بازیکن مصر صاحب توپ شد و هیچ جا در فضای آفساید قرار نداشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
گل دوم آفساید بود چون آخرین دفاع عقب تر از دروازه بان بود و عملا نقشی در پرکردن آفساید نداشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
کلاً از مصری‌ها بدم میاد بین دو نیمه در تونل ورزشگاه بازیکنهای ما داشتن صحبت میکردن همین محمد صلاح یک نگاه تمسخرآمیز به جمع بازیکنانمان کرد و نیش خند زد یه چیزی هم به اون شماره پنجشون گفت با هم خندیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
عملکرد تیم ملی در مجموع قابل قبول بود
هادی یادگاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
سلام
هر بازی یک گل آفساید با وار ، شبهه ایجاد می‌کنه که احتمال دارد شرکت های تولید کننده سیستم وار که عموماً صهیونی و آمریکایی هستند در جریان تشخیص ، بر علیه ایران شیطنت کنند اگر بشود تصویر های خام دوربین ها را بگیریم و فریم به فریم بررسی گردد
فربد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
بنظر من که آفساید نبود، چون بازیکنی که شوت را میزنه و اصلاً پاس نمی‌ده دروازبان و دوتا مدافع جلوشن و دروازبان هست که توپ را میگیره و توپ به شجاع میرسه، چطور تو یک صحنه توپ را دروازبان میگیره ولی مدافع دروازبان حساب میشه و گل آفساید میشه. اصلاً با عقل جور در نمیاد ، حالا هر چی کارشناس ها بگن قانون هست، اصلاً درست نیست