ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
مشکل مذاکره نیست. مشکل اینکه آمریکا به هیچ وجه عین آدم مذاکره نمیکنه و رفتار طبیعی و عرفی نداره.... حین مذاکره تهدید میکنه، تحریم میکنه، ترور و بمباران میکنه و بعدش تازه شروع میکنه به زیر توافق زدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
اولا که هیچکس از نیات امریکا اگاه نیست ثانیا اسرائیل هیچوقت از امریکا جدا شدنی نیست چون امریکا به اسراییل وابسته است .

دیپلماتهای ایران بسیار بسیار ضعیفتر ازان هستند که از پس ترفندهای فسیلهای دیپلماسی غرب قدرت عرض اندام داشته باشند .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
سلام
نقطه نظرات عضو کمیسیون امنیت ملی کاملا منطقی و بجاست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
اکنون که توافق تنها به معنی کسب منافع در مقابلِ دادن امتیاز است و به معنی صلح با آمریکا نیست شاید شانس بیشتری برای مذاکرات بتوان قائل شد . گویا دعوایی رخ داده و دو طرف دعوا در پی حسابرسی و تعیین حدود تخاصم هستند بدون آنکه رفاقتی صورت گیرد
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
اقای بیروند بهترین دروازه بان اسیا و افریقا میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
مردم دیگه خسته شدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
توافق نهایی از نظر شما چیست؟ فراموش کردن جنایات متجاوز و عدم درج آن در متن توافق؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
هدف از توافق گشایش اقتصاد بود
کو پس؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
این بخشایش تا بحال کجا بود
دروغهای برجام رو کی گفت
برجام برای ایران خوب بود یا بد
متأسفانه چون مسئولان در قبال عملکردشون هیچ پاسخگویی و جزایی ندارند کشور ما روز خوش نمیبیند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
شما واقعا نماینده مردم هستی
نظرات بیشتر