مشکل مذاکره نیست. مشکل اینکه آمریکا به هیچ وجه عین آدم مذاکره نمیکنه و رفتار طبیعی و عرفی نداره.... حین مذاکره تهدید میکنه، تحریم میکنه، ترور و بمباران میکنه و بعدش تازه شروع میکنه به زیر توافق زدن
ناشناس
|
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
3
5
پاسخ
اولا که هیچکس از نیات امریکا اگاه نیست ثانیا اسرائیل هیچوقت از امریکا جدا شدنی نیست چون امریکا به اسراییل وابسته است .
دیپلماتهای ایران بسیار بسیار ضعیفتر ازان هستند که از پس ترفندهای فسیلهای دیپلماسی غرب قدرت عرض اندام داشته باشند .
علی
|
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
3
7
پاسخ
سلام
نقطه نظرات عضو کمیسیون امنیت ملی کاملا منطقی و بجاست .
ناشناس
|
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
3
2
پاسخ
اکنون که توافق تنها به معنی کسب منافع در مقابلِ دادن امتیاز است و به معنی صلح با آمریکا نیست شاید شانس بیشتری برای مذاکرات بتوان قائل شد . گویا دعوایی رخ داده و دو طرف دعوا در پی حسابرسی و تعیین حدود تخاصم هستند بدون آنکه رفاقتی صورت گیرد
حسن
|
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
1
1
پاسخ
اقای بیروند بهترین دروازه بان اسیا و افریقا میشود
ناشناس
|
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
4
7
پاسخ
مردم دیگه خسته شدند
ناشناس
|
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
4
3
پاسخ
توافق نهایی از نظر شما چیست؟ فراموش کردن جنایات متجاوز و عدم درج آن در متن توافق؟
ناشناس
|
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
3
4
پاسخ
هدف از توافق گشایش اقتصاد بود
کو پس؟؟
ناشناس
|
|
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
4
5
پاسخ
این بخشایش تا بحال کجا بود
دروغهای برجام رو کی گفت
برجام برای ایران خوب بود یا بد
متأسفانه چون مسئولان در قبال عملکردشون هیچ پاسخگویی و جزایی ندارند کشور ما روز خوش نمیبیند