ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
مطمئنید‌دهک‌بندی‌براساس‌عدالت‌است،بهتره‌فکری‌به‌حال‌‌اقتصاد‌فلج‌کشور‌کنید،واین‌صدقه‌هاروتوجیب‌خودتون‌بذارید‌،بی‌کفایتی‌وبی‌لیاقتی‌مسئولین‌کشورروبه‌اینجا‌رسونده
شرمنده خانواده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
من نه خانه دارم نه ماشین بازنشسته تامین اجتماعی که حقوق من با این تورم سخت 10روز هست الباقی ماه نون گرجه و پنیر سر میکنیم دهک 6هستیم این زندگی ما جوز شرمندگی واسترس چیزی دیگه هست دارو شده خدا تومان همه مردم شدان فقیر این یارانه و سبد کالا کجای مارا میگیره خجالت بکشید
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
اگر صلاح میدونین دهکهای بالا رو بریزین توچاه که کالابرگ و یارانه بهشون ندین..این ثروت ملی هست و طبعا همه مردم در هرطبقه اجتماعی از ان سهم دارند اینکه یکروز بهشون بدین ویکروز قطع کنین یعنی چه؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
ما ۲۰ سال پیش یک آپارتمان خریدیم . شدیم دهک ۱۰ فکر نکنید همه اونهایی که در دهک ۱۰ هستند غرق ثروت هستن. چرا بودجه این همه نهاد بی خاصیت قطع نمیشه؟ همیشه در هر حال باید جیب مردمو بزنید؟
بازنشسته ی آموزش وپرورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
باسلام،والا من یه بازنشسته با یک فرزند پسر بیکار ومستاجر هستم اما من را در دهک ۹ قرار دادند
واقعا متاسفم که صدای ما هم به جایی نمی رسه...مخصوصا اگر کالا برگ رو قطع کنن ،چون اگر تورم وگرانی باشه برای همه ست .........
ملانصرالدین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
خودگویم وخودخندم‌من مدیرهنرمندم.دکتر