وزارت کشاورزی رو تعطیل کنید و وظایف اون رو به تعاونی کشاورزان منتقل و همه کارمندان اپنرومرخص کمید اینها فقط سربار تولید و محل غارتگری مردم هستن
سید رضا
|
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
0
پاسخ
به عنوان یک کشاورز با مدرک دکترا میگویم شرکت خدمات کشاورزی خدمتی به کشاورز ارائه ننیکند. ۴ بار از این فروشگاه خرید کرده ام فاکتور نمیدهند. یا زیر و رو میکشند یا گرانفرکشی میکنند.دادن سوبسید های دولتی از طریق این شرکت غلط است ، اگر دلسوزی واقعی صورت گیرد باید خدمت و سوبسید مستقبم در اختیار کشاورز روستایی مظلوم قرار گیرد.
ناشناس
|
|
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
0
پاسخ
وقتی شخصی بدون سابقه اجرایی و...فقط بخاطر نسبت برادری با یکی از معاونین وزیر محترم جهاد میشه رئیس خدمات حمایتی کشاورزی یک استان نباید بیشتر ازاین انتظار اصلاح امور راداشت ،درضمن تمامی ارگانهای نظارتی هم براین امر اشراف دارند ولی چرا نظارت نمی کنند خدا عالمه.