پولمان کم یا زیاد ، باید همیشه در دو بانک پول بزاریم. یکی اش هک شد ، آن یکی را استفاده کنیم
ناشناس
|
|
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
9
پاسخ
کار کردن بلد نیستین مجبورید مگه استعفا بدهید
ناشناس
|
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
2
پاسخ
شماره ۶ رو قبول ندارم. چی فرض کردی؟
اکبر
|
|
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
11
پاسخ
سیتسم بانکی بانک مرکزی و بانک ملی دو هفته ست ک خراب ؟ هیچ مسئولی رسیدگی نمیکنه ؟ هیچ مسئولی پاسخگو نیست ؟ کسی نمیاد بگه داستان چیه ؟ مشکل از کجاست ؟ کی درست میشه ؟ با مردم شفاف و صادقانه صحبتت کنید؟ چرا سیستم بانکی ماه تو ی سال باید این همه به مشکل بخوره و هک بشه ؟
به حساب ها دسترسی نداریم ؟ نمیتونیم از حساب انتقال بدیم ؟ سر ماه و موقع حقوق دادن ، شرکت ها حقوق رو از حساب رسمی میدند ، به حساب رسمی دسترسی ندارند نمیتونند از حساب رسیمی پول به حساب کارمنداشون واریز کنند و حقوق بدند؟
موجودی رو درست نشون نمیدند؟ از ی حساب به حساب دیگ پول واریز کردیم صورت حساب میگ پول از حساب مبدا کسر شده به حساب مقصد واریز شده ولی پول تو حساب مقصد واریز نشده و ننشسته و موجودی رو درسا نشون نمیده ؟ نمیشه کارت به کارت کرد؟ نمیشه به حساب مهربانی بانک ملی دسترسی داشت ازش پول انتقال داد ؟ و هزاران مشکل بانکی و سیستمی دیگ ، کی جواب گو ؟ کی پاسخ میده ؟ کی درست میشه ؟
ناشناس
|
|
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
19
2
پاسخ
اونتهایی که اینترنت اینترنت میکنند و دلشون میخواست عصر حجر میبود چرا مهر مشکل نداره؟
ناشناس
|
|
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
برا شما تجارت با آپ کار میکنه ؟ با دستگاه عابر چی ؟
رضا
|
|
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
3
پاسخ
قطعی بانکها بدلیل عدم تراکنش وعدم خرید احتمالی مشتریان از دلار و طلا در این ایام میبتشد تا نرخ را کنترل کنند شاید فردا درست بشه
Ali
|
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
3
پاسخ
سلام حالا کسی میدونه کی درست میشه من فقط کارت ملی دارم چکار کنم خوراکی هیچ در منزل نداریم..