میشه محل فروش بربری ۱۰ تومنی و سنگک ۱۵ تومنی را مشخص کنید؟
ناشناس
|
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
0
پاسخ
به به به به از برکات توافق هستش هرچی بیشتر به توافق نزدیک میشیم که خودش برای کاهش فشار بر مردم انجام میشه عوارضش هم خودشو نشون میده یک شبه بدون هیچ اطلاعی دوبرابر میشه خیلی ریز و چراغ خاموش
بهروز
|
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
0
پاسخ
افغانی خیلی نون میخوره اخراجشون کنید
عباس
|
|
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
0
1
پاسخ
اول گوشت از سر سفرهها رفت بعد میوه الان هم نان دیگه چه بلایی باید سرمون بیاد تا این مردم به خودشون بیان