پسرک فضول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
میشه محل فروش بربری ۱۰ تومنی و سنگک ۱۵ تومنی را مشخص کنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
به به به به از برکات توافق هستش هرچی بیشتر به توافق نزدیک میشیم که خودش برای کاهش فشار بر مردم انجام میشه عوارضش هم خودشو نشون میده یک شبه بدون هیچ اطلاعی دوبرابر میشه خیلی ریز و چراغ خاموش
بهروز
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
افغانی خیلی نون میخوره اخراجشون کنید
عباس
|
United States of America
|
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
اول گوشت از سر سفره‌ها رفت بعد میوه الان هم نان دیگه چه بلایی باید سرمون بیاد تا این مردم به خودشون بیان