محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
ارزون که نمی شه کیلویی ۵۰۰ تومن که نمی تونیم بخوریم فکر کن بشه ۱ میلیون اینجوری گیر بقیه هم نمیاد. بهتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
به خدا شرف هم خوب چیزی است
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
قیمت جهانی برنج هندی یا پاک چقدر است ؟
نیم دلار برای هر کیلو بیشتر است ؟
پس چرا برنج پاکستانی کیلویی سیصد هزار تومان می باشد؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
خورده برنج را کیسه ای بالای سه میلیون به مردم می فروشند و برنج های کهنه مانده را در انبارها ذخیره می کنند و با قیمت های خیلی بالا به مردم می فروشند متأسفانه دولت هم هیچوقت نظارتی نداشته و فشار مضاعف به مردم وارد می‌کنند
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
آفرین تابناک که قبل از گرانی دستشونو رو کردی . یکسال پیش با همین نقشه جلو وارداتو گرفتن و قیمتها بالا رفت و تقصیرو گردن دولت انداختن بعدشم با آزاد شدن واردات دیگه قیمت ها پایین نیومد. امسالم میخوان همین کارو بکنن و به اسم کشاورز و تولید کننده داخلی قیمت ها رو به کیلویی ۱ میلیون تومن برسونن چون کیلویی ۵۰۰ تومن دیگه براشون جذاب نیست و از اینکه نتونستن یکسال افزایش قیمت نجومی داشته باشن حالشون بد هست
ناصر
|
Germany
|
۰۵:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
تمام مشکلات کشاورزی .تولید.کوچک شدن سفره های مردم ازضعیف بودن وزیر کشاورزی است متاسفانه این وزیرتحمیلی به رئییس جمهور اصلا صلاحیت وزارت به این بزرگی رونداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
سود جویان ،دلالها ، محتکران که در زمان جنگ به دنبال سود جویی و سوءاستفاده بودند حکم خائن به کشور را دارند و باید اعدام شوند
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
قیمت برنج ایرانی آنقدر بالا رفته که بسیاری از مردم نمی توانند بخرند . پس هیچ رابطه ای بین تولید داخل و واردات از خارج وجود ندارد . دولت باید بفکر معیشت اکثریت جامعه باشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
تابناک خوب بود که می نوشتید وزیر جهاد کشاورزی به نامه دبیر انجمن واردکنندگان برنج برای ممنوعیت واردات برنج چی جوابی داده است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
در این وضعیت کمبود ارز دنبال واردات خودرو هستن اونهم به تعداد بالا و گران همینطور آیفون اونوقت گوشت ندارن بخورن.مثل هییت هفت نفره زمان انقلاب یک شورا تشکیل بشه برای رفع موانع تولید و سرمایه گذاری صنعتی .اعضاش بیشتر بخش خصوصی باشن به خصوص در این شرایط در هر استان یا شهرستان که موانع بورکراسی تولید که بخصوص در آیین نامه ها به علت بورکراسی پیچ در پیچ ورانتی هست رو برطرف کنن و همینطور جلوگیری از وارداتی مثل خودروی خارجی و حمایت هز تولید داخلی البته بدون رانت مثلا با مقایسه با هند و چین و پاکستان
نظرات بیشتر