عاشق نظام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
امارات اگر کالا را بارگیری نکرد ، بحرین و کویت بزنید
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
ایران بندر نداره که از دبی وارد شده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
بازار پر شود و قیمت ها پایین بیاید
فرید نواصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
سلام بک صفر به نفع ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
نرخ دلار گمرکی بسیار بالاست و دولت لازم است آن را کاهش دهد تا مردم بتوانند نفس بکشند مردم دارند از شدت تورم خفه می شوند.
سمیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
اگه درست وراست باشه متاسفانه خانوادها دچار بحران شدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
دولت عوارض گمرکی و مالیات همه کالاها را جهت جبران و کاهش تورم گرانی و فشار بر مردم برای چند ماه به زیر ۳ درصد کاهش دهد. تا بازار اندکی متعادل شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
همش کذب محض است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
ما مردم ایران خیلی خسته هستیم .توانی برای زندگی کردن نداریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
فقط حرف درمانی و در عمل هیچی
نظرات بیشتر