ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
دولت فقط سر مردم کلاه می گذارد ارز ترجیحی حذف کردند گفتند کالا برگ می دهیم و ان را مطابق تورم افزایش می دهیم حالا هم که نمی توانند می گویند فقط برای دهک های پایین این کار را می کنیم کلاا هدفشان گران کردن است و هیچ کنترلی بربازار ندارند و مردم بدبخت باید بسوزند و بسازند و بازنشسته ها شرمنده خانواده خود باشندا
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
🙏🙏🙏🙏🙏🙏واقعان با این افزایش برای بازنشتگان هیچ تاثیری ندارد
کارمند سازمان تامین اجتماعی
|
Singapore
|
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
بازماندگان تامین اجتماعی به خاطر قطع حق عائله مندی وکمک معیشتی شکایت کنید دیوان عدالت اداری، مطمئن باشید مزایای قطع شما برمی گرده چون این مزایا سالها پرداخت شدن ومکتسبه محسوب میشن وسازمان تامین اجتماعی حق نداشت قطع کنه از بی اطلاعی بازماندگان سواستفاده شده ومزایا قطع شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
گرونه