در این شرایط اقتصادی وجنگی وبی کاری افراد-پاداش ،اضافه کاری، وکارانه هیچ توجیهی ندارد حتی یک ریال
ناشناس
|
|
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
1
پاسخ
یکی از راههای انتخاب درست مدیران و حذف مدیران اسانسوری اجرای دقیق دستور العمل احراز صلاحیت مدیران شرکتهای صندوق توسط دولت هست
ناشناس
|
|
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
1
پاسخ
تخلف اصلی در شستا این هست که این شرکت زیر مجموعه تامین اجتماعی هست ولی ایا مدیرانش توسط تامین اجتماعی به عنوان سهامدار اصلی انتخاب می شوند و پاسخگو هستند
S
|
|
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
کاش می دونستیم
معنی همسان سازی از نظر سازمان یعنی چی؟
سال گذشته به حقوق پدر من، ۶ میلیون اضافه شده
دقیقا امسال هم همین مقدار....
درحالی که تورم چندین برابر سال گذشته ست
ناشناس
|
|
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
خود تامین اجتماعی همباید یه غربال اساسی بشه
عمده کارشان راسپردند به کارگزاریها ما دریغ از یک تعدیل نیرو
بهترین حقوق ها
مزایا
امکانات اقامتی ودریافتیها
در بهترین جاهای ایران
کارگر وکارفرمای بدبخت وبازنشستگان بینوا هم باید دربدر دم در اتاقهای حضرات برای هرکاری منت این آدمهارابکشند
ناشناس
|
|
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
1
پاسخ
چهار تا مدیر عوض کنند یا نکنند چه دردی از،مردم دوا می کنه؟؟ دولت فکری،بحال گرانی و تورم کند که قیمت ها به کهکشان رسیده است.
محمود
|
|
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
فقط تامین اجتماعی ، سایر صندوق های بازنشستگی یعنی مشکلی بابت موضوع مطروحه ندارند!!!؟؟؟
ایرانی
|
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
0
0
پاسخ
مافیای درون تامین اجتماعی به نظر دیوان عالی بهایی نخواهد داد و به رویه موجود ادامه میدهد.