ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
در این شرایط اقتصادی وجنگی وبی کاری افراد-پاداش ،اضافه کاری، وکارانه هیچ توجیهی ندارد حتی یک ریال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
یکی از راههای انتخاب درست مدیران و حذف مدیران اسانسوری اجرای دقیق دستور العمل احراز صلاحیت مدیران شرکتهای صندوق توسط دولت هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
تخلف اصلی در شستا این هست که این شرکت زیر مجموعه تامین اجتماعی هست ولی ایا مدیرانش توسط تامین اجتماعی به عنوان سهامدار اصلی انتخاب می شوند و پاسخگو هستند
S
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
کاش می دونستیم
معنی همسان سازی از نظر سازمان یعنی چی؟
سال گذشته به حقوق پدر من، ۶ میلیون اضافه شده
دقیقا امسال هم همین مقدار....
درحالی که تورم چندین برابر سال گذشته ست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
خود تامین اجتماعی همباید یه غربال اساسی بشه

عمده کارشان راسپردند به کارگزاریها ما دریغ از یک تعدیل نیرو

بهترین حقوق ها
مزایا
امکانات اقامتی ودریافتیها
در بهترین جاهای ایران

کارگر وکارفرمای بدبخت وبازنشستگان بینوا هم باید دربدر دم در اتاقهای حضرات برای هرکاری منت این آدمهارابکشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
چهار تا مدیر عوض کنند یا نکنند چه دردی از،مردم دوا می کنه؟؟ دولت فکری،بحال گرانی و تورم کند که قیمت ها به کهکشان رسیده است.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
فقط تامین اجتماعی ، سایر صندوق های بازنشستگی یعنی مشکلی بابت موضوع مطروحه ندارند!!!؟؟؟
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
مافیای درون تامین اجتماعی به نظر دیوان عالی بهایی نخواهد داد و به رویه موجود ادامه می‌دهد.