ناشناس
|
Norway
|
۰۷:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
گره زدن مسله لبنان به توافق بنفع اسرائیل تمام شد تا وسیله ای باشد برای برهم زدن کل توافق . آنچنان که این دو روز دیدیم . ایران می توانست به نحوه دیگری از حزب‌الله حمایت کند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
به اين توافق باور داريد از ديشب ٥٠ نفر در لبنان شهيد شدند بند اول روي هواست باز ما را بازي دادند تا به هدفشان در لبنان برسند و ما نتوانيم كاري بكنيم ددر بندهاي ديگر هم همينطور است

دست ما را بستند و راحت شروع به كشتار كردند هنوز داريد از توافق حرف مي زنيد و تهديد مي كنيد و اخر مي فهميد همه يك بازي پوچ بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
ما نفهمیدیم اخر.. این توافقه، خوبه یا بده؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
جو ندید تحریم ها برداشته شده قیمت دلار باید برگرده به زمان برجام . دلال های داخلی نمیزارن ولی به ضررشونه چون مردم دیگه طاقت ادامه فشار ندارن
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
از این تفاهم نامه آبی برای ایران گرم نمی شود. فقط فرصت تنفس و تجهیز بیشتر به دشمن است.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
مسؤلان کشور باور نکنند که صندوق حمایت برای بازسازی خسارات جنگ اگر هم تشکیل شود هیچ پولی نخواهد داشت اگر 130 میلیارد دلاری که می‌گویند به کشور بازنگشته دست صادر کننده و وارد کننده است اگر این پولها برگردد هزار بار بهتر است دست گدایی به این آن دراز کردن به نظر بنده هیچ اعتمادی به قول وقرارهای دولت تروریست آمریکا نیست او به شدت برعهده و مکار است