گره زدن مسله لبنان به توافق بنفع اسرائیل تمام شد تا وسیله ای باشد برای برهم زدن کل توافق . آنچنان که این دو روز دیدیم . ایران می توانست به نحوه دیگری از حزبالله حمایت کند .
ناشناس
|
|
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
6
1
پاسخ
به اين توافق باور داريد از ديشب ٥٠ نفر در لبنان شهيد شدند بند اول روي هواست باز ما را بازي دادند تا به هدفشان در لبنان برسند و ما نتوانيم كاري بكنيم ددر بندهاي ديگر هم همينطور است
دست ما را بستند و راحت شروع به كشتار كردند هنوز داريد از توافق حرف مي زنيد و تهديد مي كنيد و اخر مي فهميد همه يك بازي پوچ بود
ناشناس
|
|
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
1
2
پاسخ
ما نفهمیدیم اخر.. این توافقه، خوبه یا بده؟؟؟
ناشناس
|
|
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
1
4
پاسخ
جو ندید تحریم ها برداشته شده قیمت دلار باید برگرده به زمان برجام . دلال های داخلی نمیزارن ولی به ضررشونه چون مردم دیگه طاقت ادامه فشار ندارن
ندا
|
|
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
0
3
پاسخ
از این تفاهم نامه آبی برای ایران گرم نمی شود. فقط فرصت تنفس و تجهیز بیشتر به دشمن است.
مهدی
|
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
0
پاسخ
مسؤلان کشور باور نکنند که صندوق حمایت برای بازسازی خسارات جنگ اگر هم تشکیل شود هیچ پولی نخواهد داشت اگر 130 میلیارد دلاری که میگویند به کشور بازنگشته دست صادر کننده و وارد کننده است اگر این پولها برگردد هزار بار بهتر است دست گدایی به این آن دراز کردن به نظر بنده هیچ اعتمادی به قول وقرارهای دولت تروریست آمریکا نیست او به شدت برعهده و مکار است