ک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
ما همه ی پس اندازمون رو حساب مهربانی ملی هست که به کارت وصل نیست و هیچ پولی نداریم و قسط داریم ، بانک هم پاسخگو نیست
متاسفم واقعااااااااااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
دقیقا منم تو مهربانی ریختم برای وام حالا که واجبه بردارم بستن. بابا وامشونو نخاستیم. پولمونو بدن بریم.
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
آقای بانک ملی خرید های ارز و طلاتون را که انجام که دادید سود خوبی هم که برداشت کردید. نوش جونتون. لطف از محل همان سود ها حساب های مردم را باز کنید. گناه دارند که به شما اعتماد کرده اند. البته اگر کشور نظم و نظام درستی داشت و در زمان اختلال فروردین با شما برخورد میشد جرات نمی کردید با دارایی مردم بازی کنید
میم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
کی گفته وصل شده؟؟؟! من و خوانوادم هیچکدوم حتی نمیتونیم موجودی بگیریم چه برسه به خرید و کارت و به کارت و انتقال! بام قطعه و تمام دارو ندارم تو این بانکه و شعب اصلا کاری نمیتونن کنن . این چه وضعشه این بار کلا حسابامونو میبندیم و انتقال میدیم به جاهای دیگه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
تکلیف جریمه دیرکرد این روزایی که مقصر خود بانک ملی هست که نمیتونیم پرداخت کنیم، هم روشن کنن. حقی ندارن جریمه دیرکرد بگیرن وقتی موجودی داشتیم و حتی نتونستیم پرداخت کنیم.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
در تاریخ بیست و سوم خرداد از بانک کار افرین ساتنا زدم به به بانک صادرات تا امروز واریز نشده است، هیچکس جوابگو نیست نمی دونم چکار کنم واقعا درمانده شده ام.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
بانک های ایران و‌ در راس بانک مرکزی ایران دروغ میگن به مردم. کدوم حمله سایبری؟! بانک ها رو مختل کردن تا مردم نتونن حساباشون رو خالی کنند و طلا و دلار بخرن. چند روز دیگه قیمت دلار و طلا یکم رفت بالا اختلال درست میشه. من اصلا به بانک های ایران اعتماد ندارم اندازه سر سوزن و پول زیاد تو حسابم نگه نمیدارم تبدیل میکنم به طلا و دلار فقط
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
پولمون تو حساب مهربانی بانک ملیه وقسمت حسابها هنوز درست نشده معامله کردیم طرف روانیمون کرده برای پول دو ساعت پشت خط پشتیبانی بانک بودم بهم گفت برو شعبه مشکلت حل میشه رفتم شعبه میگن ما خودمون به سیستم دسترسی نداریم.این چه مسخره بازیه والا زندگیمون فلج شده این یه هفته اندازه دو ماه استرس داشتم.
آقايی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
باعث خجالت هست اگر این چندتا بانک جمع شود خیلی بهتره فقط مخصوص خودتان باشد اعصابم خورد شده آخه چرا چرا
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
شنبه ۲۳ خرداد ۱۰ میلیون و نیم به حساب بانک ملیم پایا کردند، هنوز بعد یک هفته تمام، نه به حساب اومده نه برگشت خورده، از هم بانک ملی هم بانک مرکزی پیگیری کردم، هیچکاری نمیکنند، فقط از قضد پول ملت رو گروکان گرفتند، اگر تورم نبود و پول نقد کاغذی میشد معامله و نگهداری بشه، مردم برده بانک ها نبودند
محمدامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
من یک باطری ساز هستم از ۲۳ خرداد ارچی کارت کشیدم مغازه هیچی تو حسابم نیومد تا جمعه ۲مبلیون واریز کرد بانک صادرات درصورتی ک مثلا باید ۲۰میلیون واریز میکرد واقعا هیچیشون سرو ته نداره خدا بخیر کنه دستم ب هیجا بند نیست واقعا
نظرات بیشتر