ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
کاری برای برای دولت نداره
مشابه اش را نصب و آقای مورد اشاره را در جای دیگه بکارگیری خواهد کرد.
اینکه یک عده به صورت چرخ دنده ای فقط از جای به جای دیگه نقل و مکان می کنند.
نشد کار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
بازنشسته داریم تا بازنشسته. یکی بعد از بازنشستگی باید بره تو صف مرغ البته اگر پولی از حقوقش مونده باشه یکی هم باید بره سراغ مدیریت املاک و اراضی که در دوره فعالیتش به وفور جمع کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
عمری را صرف گرفتن حقوق مفت کرد و حالا میره واسه لذت بردن از دوران بازنشستگی . اقبالی چنینم آرزوست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
الهی بره دیگه برنکرده