کاری برای برای دولت نداره
مشابه اش را نصب و آقای مورد اشاره را در جای دیگه بکارگیری خواهد کرد.
اینکه یک عده به صورت چرخ دنده ای فقط از جای به جای دیگه نقل و مکان می کنند.
نشد کار
ناشناس
|
|
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
0
1
پاسخ
بازنشسته داریم تا بازنشسته. یکی بعد از بازنشستگی باید بره تو صف مرغ البته اگر پولی از حقوقش مونده باشه یکی هم باید بره سراغ مدیریت املاک و اراضی که در دوره فعالیتش به وفور جمع کرده
ناشناس
|
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
0
0
پاسخ
عمری را صرف گرفتن حقوق مفت کرد و حالا میره واسه لذت بردن از دوران بازنشستگی . اقبالی چنینم آرزوست
مشابه اش را نصب و آقای مورد اشاره را در جای دیگه بکارگیری خواهد کرد.
اینکه یک عده به صورت چرخ دنده ای فقط از جای به جای دیگه نقل و مکان می کنند.
نشد کار