داداش حقوق چیه؟ تو این پست ها اصلا حقوق مطرح نیست. اینا حاضرن حقوق نگیرن یه چیزی بهم دستی بدن که تو اون شغل باشن. هزار تا رانت و زیر میزی و ....
ناشناس
|
|
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
0
5
پاسخ
مدیران دولتی وقتی به سن بازنشستگی می رسند تازه تشنه خدمت می شوند چون نمی خواهند بجای پشت میز ریاست در پارک ها پرسه بزنند و درآمدشان نصف شود.
ناشناس
|
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
3
1
پاسخ
به ما چه
ناشناس
|
|
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
0
4
پاسخ
ایشان و مابقی مدیران در شرف بازنشستگی آنچنان در اواخر خدمت تشنه خدمت می شوند که عطش آنها به این زودی ها فروکش نمی کند و نمی گذارن پست های ریاست به جوانان برسد.
هموطن
|
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
0
5
پاسخ
آقای شریعتمداری از دامادتان چه خبر
ناشناس
|
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
1
1
پاسخ
عباس زاده منم فامیلتم دستمو بگیر .خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
|
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
0
3
پاسخ
ایشان هر چی بازنشسته هست در هلدینگ خلیج فارس مشغول کرده
عملکرد مدیران و مدیرعاملان باید مورد بررسی نهادهای نظارتی قرار بگیرد
هلدینگ خلیج فارس جایگاه مهم و حساسی هست باید خوب مورد توجه دولت و کشور باشد تا از وضعیت خصولتی آن سوء استفاده نشود
ناشناس
|
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
0
5
پاسخ
مدیران فوق لاکچری از جیب خالی مردم چه خبر دارند؟
مردم بیپناه ایران
ایران
|
|
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
1
4
پاسخ
واقعا باید جای این مدیران ناکارامد ورانتی، مدیران جوان، متعهد ومومن سرکار بیان
این ها جه ارزش افزوده ای ایجاد میکنند؟