ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
مدیریت رانندگی موضوعی تخصصی اجتماعی و مهندسی است. تا وقتی مدیران رانندگی در کشور ما پلیس های غیر متخصص مقل رویانیان باشند که وقتی از دست راننده ها عصبانی می شود در تلویزیون به آنها بد و بیراه بگوید همین وضع فعلی هم از آقائی و انسانیت مردم است وگرنه سیستم عقب مانده راهنمائی و رانندگی ما لیاقت همین حد رانندگی را هم ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
چه ربطی به سیستم راهنمایی و رانندگی داره آقای ناشناس؟؟؟!!!!!!
هر کسیو تو قبر خودش می ذارن. پس با توجیهات الکی سعی نفرمایین که از بار مسوولیت خوب رانندگی کردن شانه خالی بفرمایین لطفا
ناشناس
| United Kingdom |
۱۳:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
شما هم لياقتت فقط تصادف منجر به مرگ خواهد بود.
یک نفر از اهالی به ستوه آمده اراکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
در شهر اراک دو خیابان منتهی حاشیهای شهر که بسیار پرتردد هم هستند. یکی از شمال به جنوب و دیگری بالعکس یکطرفه است. ولی بهدلیل وجود یک ایستگاه گاز خودرو در یکی و وجود یک خیابان فرعی برای دسترسی در دیگری. در هردوی این جاده های شلوغ ماشینها طوری عبور منمونع میروند که گوئی خیابان دوطرفه است و نیروی انتظامی و راهنمائی و رانندگی هم فقط نظاره گر است و فقط وقتی تصادف شود راننده خاطی را مقصر تصادف میشمرد. همین. و البته گوششان هم بدهکار نیست حتی بنده به بازرسی نیروی انتظامی هم تلفن کردهام اما هیچ اتفاقی نیافتاده است.
امیدوارم پاسخ سوال شما را داده باشم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
مطلب زیبا و بسیار مفیدی بود به امید آن روزی که الگویی باشیم برای دیگران دستتون درد نکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
به اميد آن روز
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
ما مردم مقصر اصلی هستیم، قوانین و دولتها مقصر نیستند. علت متاسفانه ضعف فرهنگی است. به عنوان مثال عبور از بین خطوط چقدر نیاز به آموزش دارد که باز میبینمیم در پایتخت کشور فرهنگی ما هم رعایت نمی شود. متاسفانه ما مردمان خودخواهی هستیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
واقعا كاش رسانه هاي ما بجاي سياست زدگي در حد اعلا كمي مثل اين مقوله فرهنگ سازي كنند. واقعا از نويسنده اين متن تشكر ميكنم
سعيده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
اگر همون سياستي كه در مورد بستن كمربند ايمني در پيش گرفته شد در مورد رانندگي بين خطوط هم در دستور كار نيروي پليس قرار گيرد اين معضل به اساني حل ميشود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
1- خروجی ها و ورودی های بزرگراه ها اکثرأ استاندارد نیستند .
2-پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به تخلفات بی توجه است .
3- مفهوم خطوط در سطح خیابان ها برای رانندگان مشخص نیست . خیلی ها تفاوت بین خط سرعت ، خط سبقت و خط آهسته را نمی دانند .
4 - همه چیزمان به همه چیزمان می آید .
داوود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
آقا اینها همه درست ، کافیه یک نگاهی به رانندگی مردم قم بیندازید تا به عمق فاجعه پی ببرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
حقیقتا در بعضی شهرستان رانندگی از فاجعه بد تر است. در تهران علی رغم شلوغی بیش از حد ، مردم خیلی بیشار مراعات میکنن. بنده به دلیل کار دفعات زیادی به یکی از شهر های شمال کشور مسافرت میکنم. به عنوان مثال ، هنگامی که عابر قصد عبور از خیابان ها را دارند ، رانندگان با افزایش سرعت مستقیما به سمت عابر حمله میکنند انگار که مشغول بازی کامپیوتری هستن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
احسنت! لذت بردم
ايرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
خيلي مقاله جالبي بود. در ايران بايستي هميشه انگيزه ايجاد كرد. مثلآ هركس يك برچسب پشت شيشه عقب بچسبانند و روي آن نوشته شود خوبرانان 3% از حق بيمه كم گردد.
ضمنآ مهمترين عامل ترافيك عدم راننئگي بين خطوط ميباشد و پليس هم با آن قاطع برخورد نميكند.
نظرات بیشتر