تو این گرونی لاستیک بیچاره مردم پلیس عرضه داشته باشه اینارو با تیر بزنه
ناشناس
|
|
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
0
4
پاسخ
بیچاره راننده ها که لاستیک ترکونده اند
گچ پژ
|
|
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
0
2
پاسخ
وایرال؟ 😂
وم
|
|
۰۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
1
1
پاسخ
سلام علیکم لطفاً با ان فرد خاطی که میخ را در خیابان عمدا میریزد برخورد امنیتی شود تا مواخذه شدید بدلیل ایجاد بینظمی واخلال گردد
ناشناس
|
|
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
1
0
پاسخ
این کار فقط قاچاق و فرار نیست ... اقدام به قتل عمد است ......مجازات باید بسیار سنگین باشد ....جان ادمهای بیگناه در اتوبان را به خطر انداختن باید منجر به حبس ابد با اعمال شاقه و بیگاری در منطقه غیر مسکونی شود ....