کسی را که مردم انتخاب کرده در صورت ناتوانی درمحار تورم وگرانی باید استعفا دهد V
ناشناس
|
|
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
1
6
پاسخ
پزشکیان اگر همین الان استعفا دهد بهتر است او به درد ریاست جمهوری نمیخورد.
ناشناس
|
|
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
0
13
پاسخ
آقای طباطبایی صاف بشین کمردرد میگیریا
ناشناس
|
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
0
7
پاسخ
همینجوری با قدرت ادامه بده دلارو 500 هزار تحویل بعدی میده
mostafa faraji
|
|
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۵
5
0
پاسخ
الان وقتش نیست باید تا انتها باشه
ناشناس
|
|
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۶
0
4
پاسخ
آقای پزشکیان برای تعیینتکلیف نبروهای شرکتی دو ماهه دستور داده خود معاوناش عمل نمی کنن به ایندستور
الف
|
|
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۶
2
6
پاسخ
آقای طباطبایی تو نگران شغل خودت هستی وگرنه استعفای پزشکیان یکی از عوامل بسیار مهم و راه گشا در حل مشکلات کشور است
محمد
|
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۰
0
0
پاسخ
با استعفای خود همه رو خوشحال کن
هیچکس
|
|
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۰
0
0
پاسخ
اگه استعفا بده اسمش در تاریخ ثبت میشه.متن استعفا مهمه.
ناشناس
|
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۰
0
0
پاسخ
رییس جمهوری در این کشور فقط اسمه کسی است که مسعولیت داره ولی قدرت نداره حرفش هیچ جا دررو نداره در مورد کمبودهام همه بهش ناسزا میگند چرا استعفا نمیده نمیدانم