ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۹/۲۵
خب مگه کسی اسلحه رو کله مشتری گذاشته؟ اسنپ نگیره. تاکسی بگیره. آژانس زنگ بزنه. با اسب بره. با دوچرخه بره.

چه ارتباطی داره؟ نمیتونی که برای راننده ای که آزاد کار میکنه تعیین تکلیف کنی که به زور با فلان قیمت مسافر رو ببر. کارمند شما که نیست. نصرفه نمیبره. بهمین سادگی.
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۹/۲۵
بی انصاف
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۹/۲۵
این بحث ها رو میکنید که دلار از ذهن مردم دور بشه -ایندهمه گرونی تو مملکت هست ، دلار ۱۳۰ هزارتومانی پراید ۵۰۰ میایون تومانی بتزین لیتری ۵ هزارتومانی سکه ۱۳۰میلیون تومانی قیمت خانه که سربه فلک کشیده اگر مملکت درستی داشته باشیم و مسلمان باشیم رانندگان تاکسی ها چه شخصی و چه دولتی با۷ سافت کارروزانه و ۲۰ روز کار در ماه باید تمام نیازهاشون در یکماه برطرف بشه و پس انداز هم برای کترهای بزرگتر مثل تعویض خودرو خرید مسکن و خیلی موارد دیگر روهم در زندگیشون داشته باشن با این وضع گرونی روزافزن خدایی بلید کرایه ها باید خیلی بیشتر از این باشه-
کبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۹/۲۵
از تاکسی اینترنتی ارزون تر نداریم، آقا یا خانم مقاله نویس بهتر نیست تاکسی اینترنتی رو با تاکسی خطی و تلفنی مقایسه کنی؟ در گرانترین حالت نرخ کرایه باز از تاکسی تلفنی ارزونتره،
تاکسی که تو ترافیک کار نمیکنه تو بارون کار نمیکنه دربست میره با فیمای نجومی ولی هیچ کس نیست ببینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۹/۲۵
علی الظاهر آنچه دیده نمی شود پایین بودن کرایه برای راننده اسنپ است. ۲۰ درصد کمیسیون. دو درصد مالیات و تا هفته قبل هم دو درصد خدمات شهری بی ضابطه می گرفتند یک مسیر ۲۰ کیلومتری آنهم تو کوچه پس کوچه های تنگ و باریک ۵۵ هزار تومان کرایه می خورد که ۲۲ درصد از این ۵۵ تومان کم می شود و الباقی برای راننده بدبخت است که مجبور به این کار است و الا به استهلاک ماشین نمی لرزد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۹/۲۶
با این وضعیت اقتصادی مدتی اسنپ کار کردم. واقعاً کرایه ها جای استهلاک و اعصاب خوردی راننده رو پر نمی‌کنه. خیلی از راننده ها برای کاهش استهلاک از خودروهای فرسوده و بی‌کیفیت مثل پراید قدیمی استفاده می‌کنند که در اکثر مواقع بسیار ظاهر و درون کثیفی هم دارند، که مسافر حالش به هم میخوره سوار شه.
مسافر هم همیشه ناراضی هستش و توقع داره وقتی می‌رسی کلی منتظر شی، بعد هم دقیقا جلوی پله خونش پیاده بشه.
به اینها حرف زدن های طولانی مدت مسافر با موبایلش به ویژه خانم‌ها و گاها ترافیک های سنگین رو هم اضافه کنید.
کمیسیون و مالیات بر ارزش افزوده هم سرجمع ۲۵ درصد از کرایه رو میپرونه.
با همه تفاسیر من فکر میکنم این وسط مضر اصلی راننده است و نه پلتفرم و نه مسافر
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۹/۲۶
تاکسی اینترنتی کرایه بالا می زنه؟ راضی نیستی؟
زنگ بزن تاکسی تلفنی بیاد، با تاکسی تلفنی برو! کرایه تاکسی تلفنی ها نسبت به تاکسی اینترنتی ها پایین تر هست ! اگر کرایه پایین تر می خوای با تاکسی زرد و سبزهای برو ! کرایه اتها پایین تر هست ! اگر باز هم کرایه پایین تر میخوای ، مترو و اتوبوس شرکت واحد هست! از آنها استفاده کن ! لا اکراه فی تاکسی اینترنتی !! هیچ اجباری در استفاده از تاکسی اینترنتی نیست !! شما عادت کردید به مفت بری!
snap
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۹/۲۶
فکر کردن پراید هنوز ۶ ملیونه نه ۷۰۰ ملیون .راننده اسنپ ها هم شده اند برده بی مزد ادم های پر رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۹/۲۶
این باجگیری نیست اسمش عرضه و تقاضاست
رانتده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۹/۲۷
اگر الان اسنپ نبود قیمتهای سفر ۵ الی ۶ برابر شده بود .یعنی مسافر باید دعا به جون اسنپ بکنه.اسنپ با این کرایه ها راننده هارو بدبخت کرده.درآمدشون حتی جواب یک چهارم هزینه زندگیشونو نمیده
نظرات بیشتر