ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۳
وقتی خود دولتها سیاست گذاران فرغونسازا هستن و مدیرانش رو تعیین میکنن، این حرفها همش عوامفریبی هست
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۳
هنوز هشت ماهه که واگذار شده هم خط تولید خودرو هیبریدی راه انداختند هم کارخانه تولید گیربکس اتوماتیک در قزوین نیروی کار مازاد را هم در حال تعدیل هستند. تابناک کمونیست هم دنبال دولتی سازی صنعت و توزیع رانت و خودرو بی‌کیفیته قیمت گذاری دستوری را بردارند و اجازه بدهند خودرو در بورس کالا عرضه بشه نیاز به ارز دولتی هم نخواهند داشت. بعد از چینی ها ارزان‌ترین خودرو در ایران تولید میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۳
هشت میلیارد دلار را می‌دادید 800.000تا ماشین 10.000دلاری بروز وکم مصرف وایمن از کمپانی های معتبر وارد می‌کردید که ازاین بهتر بود
رقابت که نباشه همه برای مکیدن خون مردم به صف میشن و....
دهها ساله که رقم به رقم مافیای داخل کشور اجازه هرگونه کاری در مدار صحیح رانمیده و متاسفانه هنوزم سیر نشده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۳
خودرو سازان ارز دولتی ۷۰ هزار تومان از دولت می گیرند . قطعات وارد می کنند با تعرفه پایین از گمرک ازاد می شود و سایر مواد اولیه را از بورس با قیمت مناسب می خرند و خودرو را با قیمبا ارز ۱۲۰ هزار تومانی به مردم می فروشند . متاسفانه دولت فقط بیچاره شدن مردم را نظاره می کند .
محمود دشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۳
شرکتهای ماشین سازی بنز تویوتا شورلت فولکس واگن و غیره با این کیفیت واقعا ۸ میلیارد
دلار ارز و ۶۰ لیتر بنزین ماهیانه و آلودگی هوا و سانحه جاده ای برای کشورشان به ارمغان
آورده اند با ۸ میلیارد دلار چند هزار مگا وات برق پاک می‌توان تولید کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۳
بازرسی کل که گفته شدهرمسولش دوخودروگرفته چطورجلوی ایران خودروکه قیمت خودروراچندصدبرابرمی فروشدتاپاداشهای آنچنانی بگیرندمیخوادبایستدوباایران خودرووسایپابرخوردکندبس است اینقدرطرفداری سرمایه داررانکنیدچرابه مردمی که تاالان یک خودرو همنداشتندخودروباحداقل قیمت نمی دهند؟وبعضی چندتاچندتادارند!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۳
وضعیت خودرو مانند سایر امور دراین 15امدن این دولت به وضعیت اسفباری رسیده فرق نمی کند ایران خودرو باشد یا سایپا یاهرشرکت دیگری مدیریت دولتی باشد یا خصوصی مهم آن دوخوررو ساز مهم می‌باشند که متعلق به سرمایه ملی می‌باشند وباید از دستبرد به آن مراقبت کرد وباید بررسی شود چرا باید دائم درطول سال بدون نظر گرفتن میزان نقش تورم درتولید سالی حداقل 2بارباافزایش قیمت باتوجه به داخلی سازی خودرو ها شود چرا باید دائم پیش فروش داشته باشند درحالیکه به تعهدات قبلی عمل نمی کنند نظارت دقیقی وجود ندارد یا دارد وعمدا نادیده گرفته می شود
صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۳
واگذاری ایرانخودرو به قطعه ساز که با تولید کننده تعارض منافع دارد درست نبوده ونیست آنهم شرکتی که پرونده های عدیده تخلفات ارزی ،واردات قطعه دارد این شرکت کروز اول مطالبات خود از ایران خودرو را نقد کرده است وبا افژایش قیمتها وگرفتن ارز دولتی نتوانسته تولید را افزایش دهد بلکه کاهش هم دارد در ایرانخودرو برای تحصیل منافع از دست رفته شرکت هم نیست مثلا سهام شرکت رینگسازی مشهد به قیمت هر سهم ۱۷۶ تومان فروخته شده در حالی که طبق نظر کارشناسب ارزش هر سهم ۵۵۸ تومن بوده است تفاوت حدود ۳۰۰ میلیارد تومان که به دلیل رفاقت مدیران فعلی وخریدار برای احقاق حق سهامداران پیگیری نمیشود