ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
25 سال پيش پروژه خودروي برقي ايران خودرو را تعطيل و دستور توليد خودرو گاز سوز دادند. مسير توسعه و پيشرفت صنعت را از ريل خارج كردند و پروژه اي كه در حال به ثمر نشستن بود را از ريشه زدند و اعضاي پروژه را از كشور فراري ساختند
حالا دوباره براي مونتاژكار كردن خودروسازان دست به كار شده اند.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
به همین خیال باش. مگه غیر از دولت به این خودروسازهای زیان ده کمک مالی می کنه و جلوی واردات رو هم گرفته؟برای مردم فقط جنگ زرگری راه میندازید؟
علی قلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
از ماست که برماست
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
اولتیماتوم لازم نداره که. شما خودرو برقی و کم مصرف رو با کمرگ نزدیک صفر اجازه واردات سنگین بده و کم کم قیمت بنزین رو نه تا 50 هزار تومن بلکه ازادش رو به مثلا 20 تومن برسون که سوخت برای مردم هم تاثیرگذار باشه بعد بشینید ببینید که این آشغالاشون دیگه خریدار نداره و وقتی بازار رو در حال از دست رفتن ببینن خودشون درستش می کن. یه عمریه بستر رو براشون مهیا کردید که هزینه همه تنبلیهاشون رو مردم با مال و جان خودشون بدن پررو شدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
ایالات متحده به طور قطع یکی از عمده ترین تولید کنندگان خودرو در جهان است ولی قوانین خوبی برای کنترل مصرف بنزین دارند مثلا به هر شخصی که خودرو هیبدیریدی بخرد جهار هزارو چهل هفت دلار تخفیف مالیاتی میدهد و در مورد خودروهای برقی این تخفیف به هفت هزارو پانصد دلار می رسد راه حل همین است و بس مثلا خودرو های هیبریدی با مصرف 3 لیتر و کمتر و خودروهای برقی ورودشان بدون اما و اگر آزاد شود. الان من اتومبیل چینی گرفتم در کاتالوگ نوشته مصرف صدی 6 ولی 12 لیتر هم بیشتر میسوزاند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
الان خودروهای چینی مصرفشون کمتر از ایرانیها است؟ ارز رو می خواهید بدبد به چینیها دنبال بهانه میگردید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
فقط و فقط بهانه ای برای توقف تولید = گران شدن خودروها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
موتور ملی سه سیلندر کم مصرف الان چند سال هست تو ایران خودرو قصد تولیدش هست ولی اراده ای نیست که این پروژه رو تکمیل کنه .کلی آدم سفارشی تو خودروسازان هستند که حقوق های بالای شصت تا صد میلیون در ماه می گیرن با بیست سال سابقه هم بازنشسته میشن اما خروجی متاسفانه هیچ هست .راهکار فقط واگذاری سهام مدیریتی به شرکتهای بزرگ دنیا وشراکت با اونهاست وبس