ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۸
سلام وقتتون بخیر
برای ماهایی که سال۱۴۰۲ کارنامه سبز بودیم وآزمون دادیم واقعا اجحاف. در ثانی الان ما کلاس میریم کی وقت خواندن داریم. لطفاً رسیدگی دلسوزانه داشته باشید.
با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۸
ما خواهان تعیین تکلیف هستیم لطفاً شآن معلمین را حفظ کرده و به حقوق آنها احترام بگذارید
فائزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۹
یکسال مطالعه مداوم ، گذشتن از تفریح و خانواده
فشار و استرس منابع زیاد صرف هزینه های مالی زیاد
با وجود ضرایب و سهمیه های ناعادلانه
تا آخرین مرحله آزمون رفتیم
آیا این حق ما نیست که به کار گرفته شویم
جذب تمام کارنامه سبزهای ۱۴۰۴
تا احقاق حقوق کامل خود کوتاه نخواهیم آمد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۹
سال‌هاست نیروهای حق‌التدریس آزاد با عشق و تعهد در کلاس‌ها حاضر می‌شوند، اما در بودجه‌های آموزش و پرورش جایی برایشان نیست.
هر سال فقط وعده می‌شنویم، بی‌آن‌که اقدام واقعی دیده شود.
ما معلمان حق‌التدریس، بدون حقوق منصفانه، بیمه کافی و امنیت شغلی، با تمام وجود در خدمت دانش‌آموزانیم.
اکنون زمان آن رسیده که این مظلومیت دیده شود.
از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های شریف کشور خواهشمندیم با تهیه گزارش و پیگیری، صدای ما را به گوش مسئولان و مجلس برسانند تا در تنظیم بودجه سال آینده، حق ما نیز لحاظ شود.
نه دیگر وعده، بلکه عدالت و احترام به معلمی که ستون آموزش ایران است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۹
با سلام
آموزش و پرورش امسال بیشترین ظلم را به داوطلبان بدون سابقه کر افرادی که در شرایط سخت جنگی با استرس فراوان درس خوند ند اما به لطف مسئولین در رقابت با ضرایب و امتیازات فراوان از مصاحبه جا ماندند
ناشناس
|
Canada
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۹
لطفا تکلیف داوطلبای آزاد ماده ۲۸ رو روشن کنین، بخدا از فکر و خیال و غصه همه‌مون افسردگی گرفتیم، چرا باید با بهترین‌نمره کتبی قبول نشیم؟؟ چرا باید با داوطلبی که امتیاز داره مقایسه بشیم؟؟
S.a
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۹
با سلام و احترام

ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود کسب امتیاز علمی بالا، متأسفانه به مرحله مصاحبه دعوت نشده‌ایم. این اتفاق، اعتراض جدی ما را نسبت به بی‌عدالتی‌های موجود در نظام استخدامی آموزش و پرورش برانگیخته است.

اعمال ناگهانی ضریب سابقه خدمت و بی‌توجهی به شروط بیمه و گزینش در مرحله مصاحبه، موجب حذف ناعادلانه ما از ادامه فرآیند استخدام شد. با وجود شرایط دشوار جنگ و افزایش چشمگیر منابع مطالعاتی نسبت به سال‌های گذشته، با تمام توان تلاش کردیم و امید داشتیم که عدالت و شایسته‌سالاری معیار سنجش باشد.

اما تا کی باید قربانی ضریب‌ها و سهمیه‌های گوناگون شویم؟ سهمیه‌هایی چون حق‌التدریس، نهضتی، غیرانتفاعی و... که ورود به آن‌ها برای بسیاری از ما بدون رابطه و واسطه ممکن نبود. آیا تقصیر ماست که بدون "پارتی"، تنها با اتکا به دانش و تلاش، مسیر علمی را طی کردیم؟ ما از بهترین دانشگاه‌ها با معدل‌های بالا فارغ‌التحصیل شدیم، به امید آزمونی که گمان می‌کردیم بر پایه عدالت و ارزیابی صحیح بنا شده است.
Zj
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۹
سلام و عرض ادب، 
با اعمال ضریب سابقه آموزشی که در برنامه هفتم توسعه آمده است در آزمون ماده ۲۸ آموزش و پرورش  ۱۴۰۴،  تعداد ۵۸۰ هزار نفر داوطلب آزاد و بدون سابقه تدریسی که با وجود مشکلات شخصی فراوان یک سال درس خواندند عملا از دور رقابت خارج شدند و اکنون حتی به عنوان معترض هم شناخته نمیشوند.  با وجود نامه نگاری های متعدد به مجلس شورای اسلامی و نماینده ها،  هر دفعه پاسخ تکراری این قانون بوده را دریافت میکنیم در کدام قانون در یک آزمون فرد دارای سابقه و فرد بدون سابقه با یک معیار سنجیده میشوند؟ و سقف نمره کسی که دارای سابقه است از سقف امتیاز کل آزمون بالا میزند؟؟
افراد بدون سابقه تدریس چگونه در آزمونی که از  هزار امتیاز است امتیاز۱۱۰۰ را کسب کنند و مطلب جالب این است که ۹۹ درصد قبولی های آزمون امثال افراد دارای سابقه تدریس و با نمرات بالاتر از هزار هستند