تا وقتی رفاه اولویت نباشه و قرار باشه پول و ثروت دست خودیها باشه، وضع اقتصادی ما به همین منوال ادامه پیدا میکنه.
ناشناس
|
|
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
0
2
پاسخ
سیر نشدین ؟
ناشناس
|
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
0
1
پاسخ
خوب جنع کنید برید
اسماعیل مختاری
|
|
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
0
0
پاسخ
ماشین را ارزان کنه تا بچرخه همین
ناشناس
|
|
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
0
2
پاسخ
بانک آینده جدید ،،سود ها مال خودشان ،،بدبختی و تورم ایندشون مال مردم
ناشناس
|
|
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
1
3
پاسخ
شما با بستن مرزها و تعرفه وارداتی بالا کاری کن اصلا قیمت یه کوییک برسه 5 میلیارد تومن ، بازم این نانجیبا میگن کمه تا خرخره تو ضرریم !!! آخه این صنعته یا مرداب که اینقدر داره حمایت میشه اونم به بهای جان و مال و آسایش مردم
مخاطب
|
|
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
0
1
پاسخ
سلام، عمده زیان شرکت ناشی از هزینه های پرسنلی و سایر هزینه های زاید است که بیش از حد در شرکت تجمع یافته و توسط نمایندگان در طول سالها یر شرکت تحمیل شده است و با وجود مشتری دایمی و فروش محصولات شرکت با قیمت بالاتر از استانداردهای جهانی، این هزینه ها اجازه تحقق سود را نداده و در مسیر زیان دهی قرار داده است.
ناشناس
|
|
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
0
1
پاسخ
من ده ماهه خودرو ثبت نام کردم سرمایم انجا خوابیده خودرو تحویلم نمی دهند
ناشناس
|
|
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
0
2
پاسخ
آقا رمز خودرو سازی چیست که با وجود فروش بی شمار و تقاضای بسیار بالا و با وجود قیمت های سرسام آور ضرر ده است؟
آیا روی کاغذ ضرر ده است یا پشت پرده مثل بانک ها عمل می کنند یعنی درآمد را وارد هزینه ها و دارایی های ثابت کرده اند
ناشناس
|
|
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
0
2
پاسخ
این چه صنعتی است ک پراید 5م شده 500 مییلیون وداره ضرر میده جای تعجبه