از این جماعت هرچی بگین برمیاد. در نظر داشته باشین که افغانهای اصیل عمدتا در حمله مغول و تیمور کشته شدند و این نسلی که به جا مونده از تخم و ترکه ی همون مغولها هستند که قساوت و بیرحمی در خونشون بصورت ژنتیکی وجود داره....
ف
|
|
۰۵:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
2
پاسخ
جرات داري بيا اهواز كه حالت رو بجا بياريم
ناشناس
|
|
۰۵:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
افغان ها زیر نظر تروریست های القاعده و تروریست های طالبان و داعش آموزش می بینند و به صورت قاچاقی وارد ایران می شوند. نیروهای امنیتی باید خیلی هایشان جمع باشد
یوسف
|
|
۰۵:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
اخراج همه افاقنه مهاجم۰جاسوس۰افقانی درایران بعنوان یک مزاحم۰واجنبی دیده می شود۰
ناشناس
|
|
۰۵:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
تو غلط کرد
ناشناس
|
|
۰۵:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
نیومده صاحب خانه شده
یوسف
|
|
۰۵:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
ملت ایران تااخرین افاقنه مهاجم وجاسوس اخراج می کند۰شمابهترین شغل تان فقط جاسوسی وقتل وعام ووواست۰فقط ازایران بروید۰والامثل سخن خودتان ۰هرچندنفربمانید۰جنازه تان به افقانستان برمی گردد۰ازطرف مردم کوردایران زمین
محمد
|
|
۰۵:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
از ماست که بر ماست!
ناشناس
|
|
۰۶:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
4
2
پاسخ
همه افغان اونجور نیستن بعضی ها شون انسان های شریفی هستن ولی باید اکثرشون رو بیرون کنن چون شکمشون با پ.ل ایران پر شده پرو شدن دست به خطا میزنن