توی ااطلاع رسانی برای رفع اشکال فنی خودرو میگه هم از طریق سایت هم از طریق تلفن 096440 وقت بگیرید ولی تلفن فوق پاسخگو نیست و میگه فقط از طریق سایت اقدام کنیذ این شده جلب نارضایتی مشتری ، عبداله زارعی ازتهران
علی
|
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۷
1
0
پاسخ
این آقا آدم کروز است خودشونم آوردنش که قیمت ها را زیاد کنه کیفیت پیش کش -کل ایران خودرو خودرو داره می افته دسته دو تا سه نفر آدم بخش خصوصی شرکت های کوچک هم قلع و قمع می کنند فاتحه این صنعت و باید خوند انحصاری بود انحصاری تر هم میشه
ناشناس
|
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۷
0
0
پاسخ
خودرو سازیها زیر نظر چه کسیست؟ همه ازشون مینالند هیچکسی هم با سرکشیهاشون بر خورد نمیکند. این از کیفیت پایین خودروها و آن هم قیمت سرسام آور لگنهاشون. هر وزیری میاد وعده اصلاح میده چهار روز بعد از روی کار آمدن ازشون دفاع میکنه. واقعا این یک معما شده.
قاسم
|
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۷
0
0
پاسخ
مشخص بود که با واگذاری خودرو به بخش خصوصی ، بخصوص کروز ، فاتحه ایران خودرو خونده است. از وقتی که کروز اومده فقط دنبال افزایش قیمته خب این کار رو که مدیران دولتی هم دنبالش بودند ، پس فرق بین بخش خصوصی با دولتی چیست؟!!!
حداقل انتظار این بود که مدیریت خصوصی بدنبال کاهش هزینه ها و اصلاح کاست مدل باشد ، ولی با کی ؟ پیرمحمدی که خودش سالهاست مدیر دولتی تو همین ایران خودروست !؟
علی
|
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۷
0
2
پاسخ
این چه وضع زندگی هست مسئولین درست کردن منه جوان در حسرت یه ماشین موندم ...
احمد
|
|
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۷
0
0
پاسخ
وقتی میبینی قانون نمیتونه با یه شخص یا ارگان یا نهادی برخورد کنه دو حالت بیشتر نداره یا اون شخص یا نهاد خودش جزء قانون گذاریه یا قانون الکیه
بی نام
|
|
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۷
0
0
پاسخ
چیزی که من میبنم یه بشقاب میوه لوکس با لیوانی خالی از شربت هست ملت شریف خود خوانند حدیث مفصل از این مجمل $$ مهندس میوه تناول کنید خیلی خسته شدید
ناشناس
|
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۸
0
0
پاسخ
ایران خودرو باید به یک شرکت خودروسازی معروف خارجی واگذار کرد. و این مدیران لونپن را اخراج کرد....و جلوی این همه ضرر به اقصاد مملکت و تولید خودرو های بی کیفیت و گرون را گرفت...
ناشناس
|
|
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۸
0
0
پاسخ
کیفیت خودروها از قبل هم بدتر شده ولی قیمتها سر به فلک..