من تمام پسر دایی هام تو ایران خودرو مشغول هستن. قسم میخوردن میگفتن روزی نیم ساعت چهل دقیقه کار نمیکنیم.
کل تایم کاریشون رو در حال چایی خوردن و حرف زدن و ترید کردن با گوشی هستن. تقریبا هشتاد درصد پرسنل ایرانخودرو تریدر های حرفه ای هستن . انقدر ترید کردن که همشون فوق العاده حرفه شدن. تازه پرسنل این شرکت هر هفت هشت نفر یه خونه اجاره کردن و بعد از تایم کاری میرن تو اون خونه و دور هم ترید میکنن.
حالا هر کدوم ماهی پنجاه تا هفتاد میلیون حقوق و مزایا میگیرن، کلی خدمات رفاهی رایگان مثل هتل و رستوران و ... دارن ، سالی یک الی دوتا حواله ماشین میدن بهشون .
حالا شما میخواید این شرکت سود هم بده؟ این شرکت شده گاو شیرده
دوستان این شرکت ها اصلا تولید محور نیستن، سالهاست مدیران بالایی ومیانی ثابت هستند و تیمی میان و میرن، اصلا برای تولید اداره نمیشوند ، هدف تامین مالی هست برای مقاصد خاص ، سود ده هستند خوبم هستند.
امکان نداره شما شمش آلومینیوم تبدیل به موتور و پلاستیک تبدیل به قطعات خودرو نکنی و سود نکنی سود هست و خوبم هست ولی محل برداشت و هزینه سود اصلا خود صنعت خودرو نیست. بهونست برای سود عده ای خاص و تامین مالی مقاصد خاص
بیچاره حمید کشاورز حول شد۷۵ درصد بقیشو خرید از دولت ! ایرانخودرو اگه خوب بود دولت بکسی واگذارش نمیکرد ! از بغل ایرانخودرو خیلی از دولتی ها ووبچه هاشون به نون و نوایی رسیدن تو این ۴۸ سال ، حسابی شیرشو کشیدن بعد دادنش به کروز با سیا بازی حالشو ببره !
وقتی هر نماینده مجلس چند ده نفر از فامیلاش رو وارد شرکتهای ایران خودرو و سایپا میکنه و هر کارمند ساده ایش ماهی 60 - 70 میلیون حقوق میگیرن چرا باید سوددهی داشته باشه
مطمئنا آقایون نهایت تلاش خودشون رو خواهند کرد تا بگویند خصوصی سازی ایران خودرو اشتباه بوده است.
ایران خودرو حیات خلوت بسیاری از آقایون بود و با هر سلاح اخلاقی و غیراخلاقی تلاش خواهند کرد تا این رانت عظیم را پس بگیرند.
مگه مهمه؟ اینا که پاپاشهای چنر صد میلیونی خودشون رو میگیرن، مردم هم که مجبورن آشغالهای تولیدی اینا رو به چند برابر قیمت جهانی بخرن، پس هیچی تغییر نخواهد کرد