اگر قصوری از همکاران بنده در نظام بانکی سر زده است اینجانب به عنوان یکی از دوستداران و علاقمندان به فرهنگ ایثار و شهادت از تمامی اقشار ویژه که همان جانبازان و ایثارگران عزیز می باشند طلب عفو و بخشش می نمایم و ان شاالله تلاش خود و تمامی همکارانم تا زمانی که در بانک خدمت میکنیم در راستای تحقق حق با مشتری بالاخص اقشار ویژه و آسیب پذیر باشیم ، یاعلی
ناشناس
|
|
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
0
0
پاسخ
من خودم هم جدیدن یکبار مراجعه داشتم به بانک ....
همین رفتار را دیدم و الان درد دل این هموطن را خواندم ،واقعا درسته ومدیر این بانک باید ادب بشه و رفتارش را اصلاح کنه
ناشناس
|
|
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
0
0
پاسخ
اگه واقعا رسیدگی بشه هیچ مدیر بانکی جرات نمیکنه به مشتری توهین کنه
چرا باید به یک جانبازمظلوم که از این کشور فقط رد ورنجش بهش رسیده و همون مدیر بی وجدان بانک مدیون اینار این عزیزان هست به این راحتی توهین کنه خود به نطر من بنیاد هم باید از این بانک متخلف شکایت کنه و حق این جانباز عزیز را بهش برگردونه
ناشناس
|
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
0
0
پاسخ
مدیران این بانک، باید شرمنده این هموطن باشند و حداقلش ازش عزرخواهی کنند و با برخورد با آن مدیر ومعاون شعبه متخلف، نشون بدن که به مشتریش ن ارزش قایل هستند. در غیر اینصورت همه این مطالب نوشته شده حقیقت داره
ناشناس
|
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۳
0
0
پاسخ
من حودم بازنشسته فرهنگی بانک ..... هستم ،نه تنها حریم مشتریهاش را رعایت نمیکنه ،بلکه به خاطر اینهمه سرمایه که از طرف حقوق ما دستشه ،تاالان هیچ خدماتی نداده ،باید فکری بحال مدیریتش بکته اکثر فرهنگی ها از این بانک ناراضی هستند