ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۴/۲۰
بلیط قطار از سال پیش تا الان چند مرحله افزایش قیمت داشته چه خبره مگه بلیط پنج ستاره که سال پیش قیمتش حدود ۷۰۰ بود الان شده نزدیک ۲ میلیون تومانننننن!!!!!
سیامک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۴/۲۱
مگه گرانی فقط بلیط بوده مثل اینکه آقای پزشکیان هیچ کاری با مملکت و اقتصاد مردم ندارند. هر کس هر چقدر دلش بخواد در هر روز گران میکند .لبنیات نان مرغ مواد بهداشتی ماشین و....
قبلا باز سالی یکی دوبار گرانی بود الان کار به هفته و روز کشیده
یکی نیست بگه آقا تو که ریاست کردن بلد نبودی چرا مردم را سرکارگذاشتی تا گول تو رو بخورند.
صاحبان هر صنف قیمت گذاران آن صنف شده اند و هرجوردلشان بخواهد گران میکنند.
س. س.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۴/۲۱
متاسفانه دولت هیچ مدیریتی نه روی قیمت و نه ایمنی ندارد! قیمت چندین برابر تورم افزایش یافته! ساده ترین نکات ایمنی توسط رانندگان رعایت نمیشود. با این وضع اسفبار حمل نقل عمومی دولت از مصرف بالای بنزین شکایت هم دارد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۴/۲۱
من خودم اتوبوس دارم درآمد میانگین ماهیانه آن در یک سال حدود چهل میلیون تومان شده در حالی که قیمتش ۱۲ میلیارد تومان هست یعنی سود بانکی اون ماهی ۲۲۵ میلیون تومان میشه با این کرایه ها اصلا صرف نمیکنه و افزایش کرایه هم به کمتر شدن مسافر دامن میزنه تنها راه تامین لاستیک و قطعات به قیمت مناسب برای اتوبوس ها است وگرنه افزایش کرایه سیستم رو کلا ورشکست میکنه وقتی بنزین لیتری ۳ هزار تومان هست چرا باید توقع داشت مردم سوار اتوبوس شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۴/۲۱
دولت منفعل بی خیال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۴/۲۱
نوروز میاد کرایه بالا میره،محرم میاد کرایه‌های اتوبوس راافزایش ميدند وبهانه یکسره بودن جنوب رادارند؛خلاصه هرسال چند مرتبه‌ افزایش بلیط داریم ولی دريغ از نگاه به جیب کارگروکارمند که درسال یک مرتبه آنهم با کلی چانه زنی چندر قازی به حقوق اضافه می‌شود.بس کنید اینهمه ظلم به مردم دراین شرایط...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۴/۲۱
یعنی واقعا هیچ نهاد دولتی یا سیاست گذاری نیست که روی این مسئله نظارت داشته باشه؟ اتحادیه دلش خواسته قیمت رو برده بالا و هیچ احدی بهش نگفته چرا؟ یا واقعا با اجازه دولت بوده؟
مسئله اینه که همین الان هم که میگن 5000 دستگاه داریم، عموما اتوبوس ها خالی میرن. توی همین مسیر شیراز تهران و برعکس، من ماهی یکبار میرم و بهترین شرکت ها که اتوبوسهاشون کمتر داغون شده هم صندلی خالی دارن چه برسه به بقیه شرکت ها.
دروغ پست دروغ! هر سال فقط عید یکبار گرون میشد. الان شده سه ماهی یکبار. پول گازوییل هم نمیدین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۴/۲۱
توسعه حمل و نقل ریلی تنها راه حل بحران ترانزیت مسافر و باردر ایران هست متاسفانه مافیای حمل ونقل جاده ای شامل تولید کنندگان و وارد کنندگان اتو بوس ، شرکت های حمل و نقل جاده ای و برخی دیگر مانع جدی و اصلی عدم توسعه حمل و نقل ریلی هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۴/۲۱
مردم نتیجه مقاومت و حمایت در جنگ 12 روزه را با افزایش قیمت قطار و اتوبوس و گرانی لبنیات و توهین های امامان جمعه بهشون گرفتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۴/۲۱
سلام سال ها است من دارم در تابناک و سایر رسانه ها می نویسم و توضیح می دهم، اما متاسفانه تقریبا بیشتر وقتها متن من منتشر نمی شود، امیدوارم این دفعه نشر بدید.

مشکل در لایحه و قانونی است که هم دولت و هم همفکران آقای احمدی‌نژاد با هماهنگی در مجلس به نام "" هدفمندی یارانه ها و قیمت ها + خلق انواع مالیات و عوارض و ... "" را از سال ۱۳۸۸ شروع کردند و هنوز ادامه دارد و طبق آن قوانین که بدون توجه به شرایط جامعه و تعامل آن با دنیا وضع شده و هنوز ادامه دارد، بدون تصحیح و تعدیل آنها، هر روز مشکلات ما مردم بیشتر می شود.

خانم ویا آقایی که مسول ممیزی نظرات هستید، اگر واقعا دلتان برای خودتان، خانواده تان و مردم کشورتان می سوزد، لطفا این را نشر بدید، شاید مسولین دیدند و فکر چاره کردند و ... .
نظرات بیشتر