سرای ایرانی هم پیامک داد که چک فلان تاریخ یادت نره
محسن
|
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۴/۱۰
1
1
پاسخ
اسنپ واسنپ پی وفروشگاههای دیگری مثل دیجی کالا شروع کارشون هم ازلحاظ اقتصادی وهم اجتماعی خوب بودالبته نه دراندازه استانداردهایی که خودشون گفتند ولی همینکه مردم به اینها اعتمادکردند بابی عدالتی جواب مردم رادادند
سجاد
|
|
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۴/۱۰
0
1
پاسخ
و منی که داخل اسنپ شاپ فروشنده هستم وسط جنگ اسنپ فشار آورده بود محصولات رو بفرست اگه نفرینی جریمه سنگین میشی که شدم این هم معنای همبستگی حالا خوبه محصولات ما کالا ضروری خانواده ها نیست
ناشناس
|
|
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۴/۱۰
1
0
پاسخ
لجن پراکنی
بردیا ابراهیمی
|
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۴/۱۰
0
2
پاسخ
یکی بیاد به این نرخ های افزایشی اسنپ رسیدگی کنه مسیری که قبلا ۲۶ تومان مینوشت الان کرده ۵۰ تا ۶۰ تومان مسیر وسط بلوار ۲۴ متری تا میدان کاج،،،،
فروشنده استپ
|
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۴/۱۰
0
1
پاسخ
چنانچه بنا به عدم دریافت اقساط باشد باید راه حلی اندیشید که تعهدات فروشندگان به تولید کنندگان هم عقب بیفتد
هستی
|
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۴/۱۰
0
1
پاسخ
نه موافق نیستم من کارت بانک سپه ام مسدود شده بود انصافا پانزده روز بهم مهلت دادن بدون جریمه دیرکرد ، بی انصافی نکنید
سارا. م. الف
|
|
۰۴:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۴/۱۱
0
1
پاسخ
سلام... اسنپ سوپر مارکت فوری از همه بدتر عمل کرد . قبل از بحران چنانچه لغو میزدن اول سوال میکردن و کم و کسری رو میگفتن و بعد واریز به کیف پول میشد... اما در جنگ 12 روزه... سوپرمارکتهای رشت، عمدا لغو میزدن ... با اینکه موجودی داشتند..نمیفروختند.... بعد چنانچه شما دوباره خرید میکردی، سوپر بعدی هم لغو میکرد و پول بلوکه میشد در کیف پول... بعد به پشتیبانی اطلاع میدادی که پولم رو واریز کن... ما میهمان بودیم رشت و از تهران رفتیم و سرگردان منزل اقوام... حدود یکمیلیون پول ما بعد از 9 روز برگشت... ما کم و کسری داشتیم... هر چقدر میزبان تماس گرفت پرداخت نکردن... و عمدا همه این کارها رو کردن در پروسه بازگشت 72 ساعته قبل از بحران یکساعته واریز میشد... ما به 124 اطلاع دادیم... و چون هیچکس به دادمون نرسید جز میزبان مهربان و محترم ما ... خدا حفظشون کنه... خرج ما از جیب ایشون شد...