قیمت خودروهای ایرانی به اندازه قیمت خودروهای خارجی است اما بی کیفیت..
بازرسی کل کشور و تعزیرات بررسی کنید چقدر خودرو در سال های گذشته گرفتند و سود کردن؟ خودرو ۱۰۰میلیونی ۸۰۰ میلیون به فروش می رسانیم با حساب وکالتی و پیش فروش !!
کدام کشور اینگونه است ..؟
ببینید چقدر هیات مدیره این شرکت ها پاداش میگیرند؟
مجلس کجایی؟
محمد
|
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۱
0
0
پاسخ
اگه واردات آزاد می شد، اونوقت ماشین ایرانی نمی خرید
ناشناس
|
|
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۱
0
0
پاسخ
اینکه دست گل دولته با خصوصی سازیش
ناشناس
|
|
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۱
0
0
پاسخ
سلام ببینیم زور کی بیشتره ایران خودرو یا دولت
سعید
|
|
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۱
0
0
پاسخ
وزارت صمت اگه توان داشته باشد باید همین امروز به خودروسازان داخلی اجازه افزایش قیمت به هر اندازه که دل شان می خواهد بدهد و از طرفی واردات خودرو را آزاد کنه ببینیم کی آخرش ضرر می کنه. امان از انحصار
ناشناس
|
|
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۱
0
0
پاسخ
باور نکنید اینها جنگ زرگری است .
وزارت صمت یعنی دولت، خودروساز دولتی هم یعنی دولت، مگر رئیس ایران خودرو و سایپا جرات می کند روی حرف دولتی که او را منصوب کرده حرف بزند
ایرانی
|
|
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۱
0
0
پاسخ
بس کنید جنگ زرگری را
حسین
|
|
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۱
0
0
پاسخ
موافق صد درصد آزادسازی قیمت خودرو به شرط آزاد کردن واردات خودرو با تعرفه صفر درصد.
اون موقع خودروسازان وطنی اصلا قیمت ماشینهاشونو بذارند سه میلیارد و ملت دوست داشتن میخرن و نداشتن میرن با همون قیمت ماشین خارجی میخرن .
اینجوری خودروسازان وطنی پیشرفت میکنن و مردم هم ماشین خوب با قیمت واقعی و ارزان سوار میشوند
اخمد
|
|
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۱
0
0
پاسخ
اجازه بدین تولید کنندگان خودرو با بازار جهانی رقابت کنند
اون موقع هر وقت دوست داشتن افزایش بدن قیمتشون رو.
مردم بیچاره مجبورند هر جنسی رو با قیمت گرانتر از برندهای مطرح جهانی بخرند.
معلومه که دیگه حرف گوش وزارت رو نمیکنن.
فقط ایجاد بازار رقابتی تنها درمان است
بازرسی کل کشور و تعزیرات بررسی کنید چقدر خودرو در سال های گذشته گرفتند و سود کردن؟ خودرو ۱۰۰میلیونی ۸۰۰ میلیون به فروش می رسانیم با حساب وکالتی و پیش فروش !!
کدام کشور اینگونه است ..؟
ببینید چقدر هیات مدیره این شرکت ها پاداش میگیرند؟
مجلس کجایی؟