دبیران و استادان محترم ریاضی ،خواهشمندم نسبت به بارم بندی سوال ۱۸ریاضی دوازدهم تجربی اعتراض کنند خیلی از دانش آموزان سوال ۱۸احتمال را از طریق نمودار درختی حل کرده اند .از آنجا که طراح در سوال قید نکرده به نمودار درختی نمره تعلق نمیگیرد بخاطر همین تعداد کثیری از همین طریق به جواب رسیدن ...خواهشمندست پیگیری شود یک نمره از دست ندیم ..
استاندارد اموزشی بایستی بالا باشد نه صرفا امتحانات !
عرصه اموزش عملی باید فراهم
بشود نه تئوری و فرمول و حفظ !
پزشک ک مهندس تئوری نیاز نیست چون بازاری هم ندارند دیگه
واقعا چه لزومی داره برگه تهران را اسکن میکنند بره فلان استان تصحیح بشه وبرعکس...مگه بچه تهران با هوای آلوده در گیلان باهوشی پاک درس خونده که معلم اونجا باید تصحیح کنه
جهت سهل انگاری و سودجویی مصحح اوراق بیشتر از ۵۰ برگ در اختیار مصحح قرار ندهند و چنانچه اختلاف نمره ۲ مصحح بیشتر از یک نمره بود به هیچکدام حق الزحمه تعلق نگیرد.
چرا آموزش وپرورش با اعصاب وروان دانش آموز بازی میکند؟
یک کسی حالی طراح کند که این اموزن برای میزان یادگیری دانش آموز است نه عقده گشایی یک طراح که معلوم نيست از کجا سوال را طرح میکند آموزش وپرورش باید به طرح سوالات در دوره دبیرستان اول ودوم یادآوری کند سوالات بای حتما سطحش متوسط رو به آسان باشد