مشکل انحصار خودرو توسط این دو تا شرکت در پیت هست و رفع مشکل هم آزاد کردن ورود خودروی خارجی به قیمت عادلانه (نه به قیمت خودروهای چینی فاجعه تر) مثل بقیه کشورهای دنیا (حتی افغانستان و عراق و...)
ناشناس
|
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۳/۰۹
0
1
پاسخ
راه اتمام سیطره مافیای خودرو سازان در ایران ،تغییر وضعیت تولید این کارخانه ها از مونتاژ کاری به تولید قطعه وواردات از شرکتهای خوب دنیاست مثل تویوتا ،از اونها ناشین کامل بگیرید و تولید قطعه با استاندارد اونها رو در ایران انجام بدید وللسلام
ابراهیم
|
|
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۳/۰۹
0
2
پاسخ
بنده خودم از ثبتنام کنندگان شاهین اتوماتیک باموعد تحویل بهمن ۴۰۳ هستم.بله ماشینی که تولید نشده بخری نتیجه اش همینه.
ناشناس
|
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۰
0
2
پاسخ
یک سوال از تابناک ؟ در مورد همین یک مشکل در خودرو چند تا مطلب توچند سال گذاشتی ؟؟؟
چرا حل نمیشود ؟؟ بیا پیگیری کن کی باید حل کند کی مقصر است ؟ خودت خسته نشدی ؟؟؟
مکی قدرت داره این بساط کلا جمع و اصلاح کند ؟
گرچه عمدی است و مهندسی ذهن تا ملت کاملا نا امید و خسته کنند
علی
|
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۰
0
0
پاسخ
ایران خودرو را به صورت ناشیانه به کروز دادند.کروز تامین کننده اول قطعات الکترونیکی سایپا نیز هست.
حالا اگه آمار تولید ایران خودرو بیاد پایین کروز هم به سایپا قطعه نمیده که امار تولید سایپا هم بیاد پایین و خرابکاری و مدیریت ضعیف ایران خودرو نشان داده نشود.
این است داستان.....
ایجاد انحصار شده و این صنعت را از چاله به چاه انداخته اند....