هرجور راحتین نظر بدین .. کاری که از ریشه خرابه رو باید اساسی درست کرد این همه سال ما بار بردیم و هرجور تونستین ازمون باج گرفتین حالا وقت باج گیری ماست .. کشاورز هم اگه راست میگه میتونه با کامیون دار متحد بشه تا شاید دولت فکری به حال کل مملکت کنه
بله ، راننده ترانزیت ها خیلی مفت خور شدن ، زیر سه تن از بوشهر برام بار آورده تهران ، یه روز همش تو راه بوده کرایه قبض زده ۷۵ میلیون توووووومن ،،، بعد میگی چرا ؟ میگه قبض دارم کرایه ام درسته ،،،
اصلا بحث باج گیری نیست صدا باید به جایی برسد.. مدیری پاسخ دهد اگر روال کار انجام گردد هیچ مدیری پاسخی نمیدهد تا کشور در یک بحرانی قرار نگیرد که مسئولین حس نکنند کاری نمیکنند. پیشگیری در ایران بی معنی شده حتما باید اتفاقی تلخ بیفتد تا صدایی بلند شود آقایان تکانی بخورند اگر بخورند
آقای رئیس جمهور به جای اینکه این استان و اون استان بره بیاد با وزرا برخورد کنه.وزیر نفت بخواد مگه سوخت گازوئیل و بنزین تولید داخلی نیست مگه خود کفا نیستیم چرا قینت چند برابر میکنند.مردم درگیر میکنند.وزیر صمت و کشاورری چرا گوجه و برنج.شکر .سیب رمینی و مرِغ و گوشت تولید داخلی هست قیمت چند برابر میکنند.پزشکیان میترسه با وزرا برای مردم برخورد کنه
من یک راننده هستم راضی به گران شدن کرایه نیستم ولی باید اون کرایه واقعی که ازصاحب بکارگرفته میشود به خود ماشین دارداده بشه چراباید یک کامیون دارباکلی هزینه درآمدش بادلال یکی باشد
دوربینها رو ایقد حساس تنظیم کردن که با ۵ یا ۱۰کیلومتر سرعت بالاتر فورا پیامک جریمه میاد
پول این جریمه ها و عوارضی ها و بارنامه ها کجا خرج میشه که وضعیت جاده اینه
یه کم انصاف داشته باشید
یه سوزن به خودتون بزنید و یه جوال دوز به مردم
وقتی مطالبات صنوف مورد توجه نیست معلومه کار به اینجا ها میکشه این اعتصاب نیست به نظر من تعطیلی چون واقعا صرفه اقتصادی نداره لاستیک از اسفند تا الان ۱۰۰درصد گران روغن همینطور خدمات همینطور لوازم یدکی که نگو خیال دارید راننده که نصف کرابشو بابت باربری وبارنانه میده بتونه کار کنه