راننده کامیون کرایه ای که میگیره چهل درصد را باربری میگیره ،گازوییل 300 که بعضیا میگن اگر نباشه با پول لاستیک ،روغن ،قطعات کوفت دست کامیون دارو نمیگیره،جریمه به کنار،.چوب لا چرخ کردن یعنی همین
تازه هنوز شروع شده،اکثر کسب و کارها الان هزینه هاشون رو در نمیارند، و توان پرداخت اجاره رو ندارند، ملت قدرت خرید ندارند،مالکان هم ناراضی اند، چند ماه اجاره نگرفته اند،،داریم بجایی میرسیم که کشور عملا قفل می شود،صدای همه از این وضعیت در آمده.
آقا تو اصلا سرت از سوخت ماشین و دخل خرج در میاد ک اسمشو گذاشتی باج خاهی،رفیق من برج ۱من ۴هزار لیتر سوخت سوختم ک ۶سرویس رفتم برج ۲برام ۷۰۰لیتر ریختن رفتم اداره راه گفت مقصر شرکت نفت رفتم شرکت نفت میگ اداره راه برات یه سرویس رد کرده بااین ک من ۶بارنامه با کمسیون ۱۹میلیونی پرداخت کردم چرا باید این باشه مگ ماشین وقتی راه میوفته آلاف بارگیری و تخلیه اسکن باسکول این چیزا نیس چرا فقط همون کیلومتری ک زده لیتراژ میریزن بچه ک نیستن سرشون از شلغم در نمیاد شدن ریس یه اداره یا اورگان
البته مشکلات موجود مانند حلقه هایزنجیر است که به هم متصل می باشد وزمانی این مسائل پر رنگ تر می شود که افرادی به اصطلاح نماینده فاقد دانش و تجربه سکان کار را در دست داشته باشند و موضوعات را با نگاه سیاسی همراه نمایند کمی دقت نمائید خواهید دید که در چند ماه گذشته مجلس چه موضوهاتی بایش مهم بوده و دغدغه داشته وساعت ها وقت صرف شده تا تبدیل به قانون کنند لذا در کنار گود نشسته وعمده مشکل آنها ورود خودرو های دست چندم دگر کشور ها با تعرفه های کم به داخل کشور است حال ببینید بهره برداران این وسایل چه کسانی هستند وسهم نمایندگان چیست وانسان را به حدی می رساند که بگوید عدم وجود چنین مجلسی مساوی با کاهش بخش عمده ای از مشکلات کشور خواهد بود.