يادمه سال نود و هفت بود تپسي با يك دانه انار و كارت در كنار مراكز اموزشي معتبر تهران تبليغ ميكرد
چه كلاسي داشت
انموقع رانندگانًهمه شاغل بودند و فقط به عنوان شغل دوم وادر اسنپو تپسي ميشدند
الان هفت سال گذشته. به عنوان يك مسافر هرروزه اينپو تپسي در تهران مي گويم
اكثر رانندگان شهرستاني شدند و شغل دايمشان شده
پلاك ها اكثر شهرستانه يا مال كرج و ملارد و اطراف تهرانه
اوايل تا پلاك شهرستان ميديدم لغو ميكردم اما كم كم متوجه شدم كلا راننده هاش شهريتاني هستند كساني كه نه ادرس درست در تهران دارند و نه كس و كار
اگر خداي نكرده اتفاقي بيفته اين رانندگان هيچ نسبي در تهران ندارد
بياييم از كلك جديد تپسي رو نمايي كنيم
با همسسسسفر
تپسي قيمت ها را گران كرده و با كلك همسفر در واقع داره دو بربر پول ميگيره
مسافر از قيمت بالاي تپسي به سرويس با هميفر مراجعه ميكنه
در واقع حالا يك مسير كه كلا سي در مياد براي مسافر ٥٠ميزنه حالا مسافر سي باهمسفر امنتخاب ميكنه يك مستفر بدبخت ديكه هم كيشينه كنارش يعني مسير سي تومني در مياد هفتاد تومن مسافر دو تا مسير يكي
اين كلك را ميگويند همان مسافركشي
در واقع شما مسافركش امتخاب مي كنيد
چه كلاسي داشت
انموقع رانندگانًهمه شاغل بودند و فقط به عنوان شغل دوم وادر اسنپو تپسي ميشدند
الان هفت سال گذشته. به عنوان يك مسافر هرروزه اينپو تپسي در تهران مي گويم
اكثر رانندگان شهرستاني شدند و شغل دايمشان شده
پلاك ها اكثر شهرستانه يا مال كرج و ملارد و اطراف تهرانه
اوايل تا پلاك شهرستان ميديدم لغو ميكردم اما كم كم متوجه شدم كلا راننده هاش شهريتاني هستند كساني كه نه ادرس درست در تهران دارند و نه كس و كار
اگر خداي نكرده اتفاقي بيفته اين رانندگان هيچ نسبي در تهران ندارد