نزدیک به یک ماه است که روغن گیربکس ندارد و از طرف دیگر نمیتوانیم در بازار روغن گیربکس تهیه کنیم چون ماشین از گارانتی می افتد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۶:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
وای وای وای !!!!!!!!!!!!!! وقتی لوازم و قطعات مصرفی معمولی رو عمدا پنهان می کنند دیگه وای یه حالمون وفتی قطعه کم مصرف نیاز بشه!!!!! باید ماشین بندازیم گوشه گاراژ و بریم یکی دیگه بخریم
محمد
||
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۱
خرید ماشین چینی طوعون داره
ناشناس
|
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
0
3
پاسخ
بابا این چه وضعشه یکی جوابگو باشه دیگه!
تا چه حد مردم رو خوار گیر آوردید؟!!
ناشناس
|
|
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
0
3
پاسخ
چرا ماشین مردم رو نمیدین؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
یه کم پول بیشتر بدید شاید زودتر تحویل دادیم!
ناشناس
|
|
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
1
2
پاسخ
تا وقتی مردم میخرن اوضاع همینه. 3 ماه هیشکی ماشین نخره همه چی درست میشه
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
فکر کردی خیال کردی؟ تا یک سال هم نخرید من پول ازتون گرفتم تا به مشکل نخورم
ناشناس
|
|
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
1
1
پاسخ
تمام شرکتهای خودرویی حقه باز هستند.
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
حقه بازی تو مملکت نون خوبی داره
اس
|
|
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
2
2
پاسخ
سلام
من که برج 9 خرید اقساطی ثبت نام كردم برج 10 که تکمیل وجه شد قرارداد تحويل 3ماه کاری بود يعني بهار 1404، ولی چند روز قبل عيد خودرو تحویل دادن.
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
چکاره مدیر عامل بودی؟
ناشناس
||
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
شاید گاری تحویل دادن به جای خودرو؟!؟
ف
||
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
اینقده هم مشکل وارد زندگیشون میشه، حتی درک نمیکنن که مشکله ،
Abbas
|
|
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
1
1
پاسخ
با سلام و عرض ادب
دقیقا این خودرو ساز مدت چهار ماه است پول را دریافت لکن از تحویل آن استنکاف میکند و کارمندان آن هم با بی ادبی رفتار و گوشی را قطع میکنند چه کسی جواب ما را باید بدهد
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
کراما کاتبین جوابتون رو میده
ناشناس
||
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
گردن کلفتیه دیگه تو این مملکت خوب جواب میده
ناشناس
||
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
ادب قبل از ثبت نام و بعد از ثبت نام با همدیگه ۱۸۰ درجه اختلاف فاز داره
ناشناس
|
|
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
0
2
پاسخ
الان چهارماهه که منتظرم نمایندگی یک سپر عقب به من تحویل بدهد. نه تنها در تحویل خودرو تاخیر دارند بلکه در خدمات پس از فروش هم وضع همین است. اگر هم پیگیری قانونی کنیم بعد از مدتها دوندگی و صرف هزینه های وکیل و دادگاه نهایتا جریمه ناچیزی متوجه شرکت خواهد شد. حتی در مواردی مانند افشای اطلاعات شخصی افراد به دلیل سهل انگاری بانک ها یا شرکت های تاکسی اینترنتی هم جرایم کوچک است ولی در مقیاس وسیع به وقوع پیوسته. لذا برای تک تک اشخاص صرفه ندارد که دنبال حق و حقوق خود بروند. مدعی العموم هم که این موارد را اصلا نمی بیند. لازم است قانونی تدوین شود که برای تخلفات کوچک که در تعداد زیاد انجام می شود، مجازاتهایی متناسب با کثرت جرم وضع شود.
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
هدمات پس از فروش که دیگه اصلا نگو. زیر صفره
ناشناس
||
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
کوچکترین اتفاق برای ماشین بیفته باید اوراقش کنی و قطعه فروشی بزنی
ناشناس
||
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
هر کی ماشین چینی میخره باید خودش رو برای سختیهای روزگار آماده بکنه
ناشناس
||
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
مشتریها تو مدیران خودرو یعنی طعمه هایی که باید خورده شوند
محمد رنجبری
|
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
0
1
پاسخ
حمایت از مصرف کنندگان خیلی اسم عالی هست اما به نفع خودرو سازان اینا از منو تو حق سکوت نمیگیرند که من و تو های خیلی زیادی هست و کارخونه ای که مد نظرشون خیلی آسون نشونه میگیرن
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۰
حمایت از مصرف کننده تو ایران معنیش جنایت در حق مصرف کننده هست که همه جا معمولی شده
اسد
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
0
3
پاسخ
سلام اقا نخرید وقتی صف میبندید برای خودرویی که وسایلش به قیمت بنزه اینطوری میشه
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
با این پول چی بخریم؟
به بنز که پولمون نمیرسه؟!؟
ناشناس
||
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۹
آخه برای ماشین خوب تو این مملکت باید پول ده برابر قیمت جهانی بدی و برای تولید داخل هم باید خودتو برای جهنمی بدتر از خودروی چینی آماده بکنی