علی قربانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۷
تابناک در حجم بالای خرید و فروش حتما مشکلات هم زیاد میشه نارضایتی هم زیاد میشه. ۳۵ درصد مطلب نگارنده صحیح است بیشترش اغراق است
M
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۷
بنده این افتخار را دارم که هیچ وقت از دیجی کالا و امثال آنها خرید نکردم شاید این حرف من برای خیلی ها تعجب برانگیز باشه اما من نظر خودم را میگم چرا که همچین شرکت هایی در جهان سوم مخصوصا کشور ما جنبه خرید و فروش ندارند چون اول اینکه خودشان را با فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ دنیا مقایسه می کنند دوم برای رسیدن به آنها اول جنس را ارزان میدن بعد اینقدر گران میدن که به خاسته های خود برسند هیچ وقت اینا به آمازون و امثال آنها نمی رسند چون اونا وجدان دارند و مشتری مدار هستند و جوایز نفیس و ارزشمندی به پاس احترام به مشتری تقدیم می کنند حالا که دیجی کالا و امثال آنها از آمازون تقلید کردند حداقل انسانیت را نیز از آنها تقلید کنند راه برای دزدی زیاد هست اما این شیوه کار نیست
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۷
خیلی مزخرف شده دیگ من محصول آرایشی بهداشتی سفارش دادم نه تنها ریخته بود و بسته بندی بدی داشت بلکه فیک هم بود و مبلغ زیادی هم پرداخت کرده بودم ازونموقع دیگ چیزی سفارش ندادم و در آینده هم نمیدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۷
از سرای گرانی چه خبر؟
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۷
خداروشکر طبل رسوایی دیجی کالا به صدا دراومد. ما که مشتری پر و پا قرصش بودیم از یه جایی به بعد هرچی می‌گفتیم به درد نمیخوره کسی قبول نمی‌کرد. دیجی کالا الان فقط به درد خرید آب پاش میخوره اونم نه جنس خوبش...
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۷
دیجی کالا دیگه افتضاح شده محلی برای اجناس بنجول و گران است خود مدیران دیجی باعث اینکار شدن و ظاهرا جیبشون هم پر پول شده دیگه نیازی به رضایت مشتری ندارن.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۷
دوستان بزرگوار و منتقد عزیز. شما حجم خرید رو ببینید بعد قضاوت کنید. لشکر بی مرگ و تلفات نمیشه. یه فروشگاه مثل ایرانیان که همه جای ایران نمایندگی دارن از خریداران سوال کنی حداقل 1 درصد ناراضی هستن. حالا دیجی کالا که روزانه چند ده هزار نفر دارن ازش خرید میکنن روزانه یک درصد ناراضی به دلایل مختلف داشته باشه حدودا 1000 نفر در روز ناراضی میشن که عدد کمی نیست.
علی ایحال هنوز دیجی کالا باتوجه به تنوع کالا و قیمت عموما مناسب و پاسخگویی مناسب هنوز پرچمش بالاست میگید نه تعداد تراکنش روزانه خریدش رو ببینید اگه مردم ناراضی هستن پس این میزان خرید چی میگه؟؟؟
کاربر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۷
دیجی کالا چند وقتی بدرد نخور شده زمان ارسالش تا ۲۰ روز طول می‌کشه بعدم باید ۵ روز صبر کنی تا بسته رو ارسال کنه برات که میشه ۲۵ روز سرجمع هزینه ارسالش هم سر ب فلک کشیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۷
با این جمله کاملاً موافقم که دیجی کالا به نفس زدن افتاده است. زیاد طول نمی کشه از نفس هم می افته.
آذر ذوالفقار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۷
به نظرمن بی انصافیه که این حجم انتقاد به دیجی بشه من تابحال درخریدهام مشکلی نبوده که حل نشده بزارن وازروش بگذرن انصافا پشتیبانی خوبی دارند فقط بعضادر خرید های سوپر مارکت فوری بعضی از فروشنده ها سواستفاده میکنند وکالای تاریخ گذشته یا بی کیفیت ارسال میکنند که اونم بیوجدانی فروشنده اس ولی پشتیبانی دیجی وارد عمل میشه ومشکل رو برطرف میکنه
نظرات بیشتر