مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
واقعا تنوع و قیمت هاش خوبه ولی ضربه از پست خورد به موقعه ارسال نمیشه و خیلی دیر ارسال دارن از خرید پشیمون میشم بخاطر خرید کردن و یه ماه بعدش تحویل میگیرم
ناش‌ناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
دیجیکالا امسال تعیین قیمت هاش افتاده با بانک تامین سرمایه تمدن و وضعیتش رو به بهبودی هستش. به نظرم اگر زودتر برای تغییر و دلجویی از مشتریانش دست نجنبن، جا رو برای رقیبی تازه نفس باز میکنن و این موقع میشه گفت پایان افسانه ای به اسم دیجی کالاست.
به نظرم بیشترین علت ضرر این شرکت، بر گردن مدیریت نادرست منابع انسانی و مدیریت روابط عمومی مشتریانشه.
ناشناس
|
France
|
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
شرکت در این حد باید یه شرکت لجستیک رو میخرید. وضعیت ارسال و توزیع شرکتهای موجود فاجعست و این به دیجی کالا لطمه زده
ناصر
|
Germany
|
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
عرض سلام و احترام،
بنده چندین بار از دیجی کالا خرید داشته ام و کاملا راضی بودم سر وقت همون کالایی که میخاستم را تحویل داده اند
شاید نواقصی دارند که برای من پیش نیامده ولی بنظرم در کل کارشون قابل قبول است،?‍♂️??
رضا برمه زیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
باسلام و احترام،باید بگم که متاسفانه دوسال اخیر دیجی کالا تبدیل به گرانفروشترین و بی تعهدترین فروشگاه مجازی شده و به قول شما دیگه اجناسش هم تنوع و کیفیتی نداره...حیف شد اون دیجی کالایی که ما میشناختیم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
تقریبا همینطوره.قبلا راحت خرید میکردیم اما الان هم پیگیری کم شده هم اینکه کرایه حمل بالا بردن درصورتیکه قبلاً رایگان بود.بعد تازه یادگرفتن خرید سوپرمارکتی اضافه کردن که کرایه حمل بیشتر بگیرن.ابنکه نمیشه.من بکلی خریدم رو از دیجی کالا بخاطر کرایه حمل و سوپر مارکتی شدن بعضی کالاها کلا کم کردم
ولی اله نصیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
کلاهبرداری میکنند تجارت و کسب و کار نیست، بلایی سرم آوردند که فقط بخدا سپردم. انشالله مثل کشتی غرق شده، محو میشود
موساکو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
مشکلات دیجی کالا یکی دوتا نیست اهمیتی هم براشون نداره چون بازار فروش شان فعلاکه خوبه این شعار مناسبیه برای دیجیکالا ،فقط بفروش آنهم با هر دوز وکلک وترفند
چون ، عذاب وجدان در رولزرویس زیباتر از عذاب وجدان در پرایده
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
گوشی رو اشتباه فرستادن،گفتن با هزینه خودم مرجوع کنم،رفتار بی ادبانه داشتن،یک ماه تمام پیگیر برگشت پولم بودم،بعد از یک ماه همون گوشی رو ۸ میلیون گرون تر خریدم،فکرش رو کن،پوم یک ماه دستشون بود،از کار و زندگی به خاطر پیگیری افتاده بودم،برخورد بد دیدم،در نهایت ۸ تومان هم تقدیم کردم که همون گوشی رو برام بفرستن،جالبه،نه؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
من از ده سال پیش از دیجی خرید میکردم خوب بود کرایه پاین وارسال چند مرسوله با هم ولی سه سالی هست به شدت افت کرده کرایه زیاد .ارسال مرسوله جدا جدا در تایمهای مختلف وکالاهای بی کیفیت ومقایر با تصاویر ومشخصات .قوانین برگشت کالا چرت .وزمان ارسال زیاد بعضا تا ۱۵روز بر اشهرستان .ودر کل یک فروشکا شده برا فروش کالاهای بنجل وبه درد نخور وبا قیمت بالا
نظرات بیشتر